CHARLIE Posted March 18, 2008 Posted March 18, 2008 http://www.nettavisen.no/lxus/article1692435.ece Quote
ØHN Posted March 18, 2008 Posted March 18, 2008 Jeg synes ikke de bilene er noe fine, og det er det tydeligvis ikke nok rikfolk som synes heller... Quote
CHARLIE Posted March 18, 2008 Author Posted March 18, 2008 De var jo ikke verdige en stjerne på panseret engang :lol: Quote
ØHN Posted March 18, 2008 Posted March 18, 2008 Jeg synes MB heller burde ta S-klassen enda et skritt lenger opp på luksusskalaen. Tilby S-klasser med byggekvalitet og materialer og utstyr folk bare kan drømme om. Quote
FrodeS Posted March 18, 2008 Posted March 18, 2008 De var jo ikke verdige en stjerne på panseret engang :lol: De har da aldri hatt stjerne på panseret. Syns de er tøffe, jeg. Synd hvis de forsvinner. Det skulle nå være rart om det ikke finnes nok folk med for mye penger. Quote
Tore Robert Klerud Posted March 18, 2008 Posted March 18, 2008 ...og verden blir et bedre sted, rent estetisk i det minste. Men nå blir jeg vel kastet på dør... MVH Tore Quote
Ronnie Westpold Posted March 18, 2008 Posted March 18, 2008 De brukte alt for lang tid fra intruduksjon til produksjon på Mayback. De var egentlig gammeldags når den kom. Skal de henge på så må de ta S-Klasse 2 hakk videre med neste lege før ny S-Klasse Quote
CHARLIE Posted March 18, 2008 Author Posted March 18, 2008 De var jo ikke verdige en stjerne på panseret engang :lol: De har da aldri hatt stjerne på panseret. Nei, det er akkurat det jeg sier!! Mercedes Benz konsernet fant ut at disse bilene ikke var verdt å sette en stjerne på!! Kan ikke sette stjerne på hva som helst Quote
Stjernedama Posted March 18, 2008 Posted March 18, 2008 Delte meninger kanskje men jeg syntes nå Maybach er fine biler jeg. . Lyser luxus lang vei.. Men seff vil jo ikke stikke under en stol att S- klasse er også i en klasse for seg selv de også Quote
TomB Posted March 19, 2008 Posted March 19, 2008 S klasse > Maybach anytime! =D men, synd uansett! hadde egentlig litt sansen for de bilene! tror de satsa feil desverre! for at jeg i det hele tatt skulle begynt å spare til en maybach måtte de satt igang masse produksjon av Exelero! =D Quote
FrodeS Posted March 19, 2008 Posted March 19, 2008 De var jo ikke verdige en stjerne på panseret engang :lol: De har da aldri hatt stjerne på panseret. Nei, det er akkurat det jeg sier!! Mercedes Benz konsernet fant ut at disse bilene ikke var verdt å sette en stjerne på!! Kan ikke sette stjerne på hva som helst De setter ikke stjerne på smart heller, all den tid verken den eller maybach er noen mercedes. I grunn syns jeg maybach hadde fortjent den mer enn f.eks. a-klasse, vito og annet rask. Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted March 20, 2008 Posted March 20, 2008 Flotte drømmebiler var det, men vi får drømme videre på noe annet vi som er vanlig mann i gata Quote
Martin B. Posted March 20, 2008 Posted March 20, 2008 De var jo ikke verdige en stjerne på panseret engang :lol: De har da aldri hatt stjerne på panseret. Nei, det er akkurat det jeg sier!! Mercedes Benz konsernet fant ut at disse bilene ikke var verdt å sette en stjerne på!! Kan ikke sette stjerne på hva som helst De setter ikke stjerne på smart heller, all den tid verken den eller maybach er noen mercedes. I grunn syns jeg maybach hadde fortjent den mer enn f.eks. a-klasse, vito og annet rask. Smart har da stjerne, det er jeg ganske så sikker på at jeg har sett... Maybach lager fine biler syns jeg da. Quote
George Posted March 21, 2008 Posted March 21, 2008 en maybach er jo en bil som krever en sjåfør, dvs at det er kun de med 200+ fots yacht'er som kjøper disse siden di allerede har folk som jobber for seg.. så di 99% resterende millionærene kjøper heller en lamborghini eller noe slikt kjaffs så er synd at di kanskje blir lagt ned.. Quote
Recommended Posts