Jump to content

Hvor ligger egentlig Berg Automatservice?

Recommended Posts

Guest Andyy
Posted

I dag var jeg på leting etter Berg Automatservice. Det sto i annonsen på mbentusiastklubb.com at det lå i Fyrstikkallèen 21L. I Fyrstikkalleen 21 Fant jeg ingen L. Jeg mener jeg kjørte rundt over alt, men jeg kan lett ha oversett noe. Ligger han "tricky" til, eller er det jeg som er klønete? (GPS'en ville forøvrig ha meg på andre siden av gjerdet, for de som har vært der.)

Kan noen prøve å beskrive hvor det ligger?

På forhånd takk:)

Posted

Kan være litt vanskelig å finne. ligger vegg i vegg med T.Fronth tror jeg det heter, Bilverksted.  ligger vis a vis Sønnico AS som egentlig har adresse Malerhaugveien. Finner du fortsatt ikke frem Ringer Bergs på 22195510 når du er i nærheten så forklarer ha deg veien. :)

Posted

Den 18/4-07 fikk jeg denne av FrodeS. Jeg er ikke kjent i Oslo, men traff på første forsøk:

""Det er ved Helsfyr, og jeg kan prøve meg på en vegbeskrivelse.

Hvis du kommer fra Sentrum, så kjør RV190 nordover. Etter sentrum kjører du gjennom to tuneller. Like etter tunell nr 2 går det en vei til høyre som du ikke skal av. Bare hold deg i høyre felt, så tar det av fra hovedveien.

Du kommer bort til et lyskryss der du skal til venstre. Hold venstre felt.

Du kjører over veien du akkurat tok av fra.

Ta rett fram i første lyskryss

Ta til venstre i 2. lyskryss.

Du skal så til venstre på 2. mulighet.(tror jeg).

Veien begynner å helle litt nedover, og der er det en plass der det vanligvis står en del benz. Du tar til venstre inn på parkeringsplassen, svinger 180 grader, og kjører rundt hjørnet av bygget. ""