Guest Øystein Rølvåg Posted March 17, 2008 Posted March 17, 2008 Er det noen på forumet som er kjennt med at disse type biler ruster opp.dørstokker.samt bakluke. har vært inne å fått opplakkert bakskjerm pga rus. Quote
RuneT Posted March 17, 2008 Posted March 17, 2008 Kikker jo på min av og til, men har ikke sett noe. Quote
Guest Rune Posted April 6, 2008 Posted April 6, 2008 Hei, Vurderer å kjøpe meg en viano men visst det er et problem med rust bynner jeg å tvile,men i og med at det er lite svar her er det kansje ikke noe problem med disse bilene, noen som har noen erfaringer med dette?? er det ellers noe som mann bør sjekke ut før mann kjøper en slik bil?? Quote
RuneT Posted April 7, 2008 Posted April 7, 2008 Jeg hadde en 2005 og var veldig fornøyd. Solgte den nå fordi jeg fikk så bra betalt. Gjorde ingenting med den bortsett fra service. To saker ble gjort på garanti: Bytte lager i Webastobrenneren. Det lagde hylelyd og bytta noe foringer i forstillinga pga knirkelyd. En kjempebil. Anbefaler lengde A2 (lang) eller A3 (ekstra lang). Rust fant jeg ikke. Quote
Guest JanJensen Posted April 8, 2008 Posted April 8, 2008 Har 2 stykker i firma. 150 HK Diesel lang type. Begge har nå gått ca. 70.000.- Dette er 2 sorte biler med alt utstyr. Tatt inn som 8 seter men registert som varebiler. Rust finnes ikke og begge har vært helt uten problemer. Kun noen små ting som B.O.S. fiksa uten problemer. Noe vi ikke likte var lyden i stereo anlegget, høres ut som en gammel reiseradio. (Største orginal anlegget med nav.)Bestilte også med holdere og opplegg for mobil, skal du ha mobil som passer til systemet må en på teknisk museum og finne noen der ! Ellers en NYDELIG BIL !!!!!!!!!! LØP OG KJØP !! Quote
Recommended Posts