Gunnar B Hagen Posted March 17, 2008 Posted March 17, 2008 netopp vært i sverige å henta meg felger til sl'n,, Helt nedi trollhættan.. 27 mil ca fra lillestrøm en vei..... var ute etter tette felger så lorinser rs90 var et sterkt altenativ, syns det er flotte felger til merca. så da ble det 9x19 med gode dekk.. 245/35/19 felger i god stand. nylakkerte prøvde å finne noen her i distriktet men selfølgelig umulig å få tak i,, GOD PÅSKE JAAAAAAAA http://www.blocket.se/vi/15419776.htm?ca=16_s&last=1 Quote
FrodeS Posted March 17, 2008 Posted March 17, 2008 Jeg kan jo ikke annet enn å være helt enig i at Lorinser RS90 er nydelige. Riktignok litt mer forsiktig dimensjon her, men jeg gleder meg som en unge til å få dem på igjen. Nydelige felger til våre halvgamle biler. Quote
Gunnar B Hagen Posted March 17, 2008 Author Posted March 17, 2008 tak for det alex,, slutten av måneden skall dem på.. ja du klarer vell å vente til etter påske du og frode med å setta på sommerhjula?? Quote
Alexander Posted March 17, 2008 Posted March 17, 2008 på 123en har det sittet sommerfelger i flere uker... Men jeg har vel kjørt den ca. 5 meter så det teller kanskje ikke? Quote
Gunnar B Hagen Posted March 17, 2008 Author Posted March 17, 2008 Ville vært forsiktig med å skryte på meg det ja hmmm.. sommerhjul å vinterføre e no væll dårlig kombinasjon.. her e det pigg... Quote
FrodeS Posted March 17, 2008 Posted March 17, 2008 Ville vært forsiktig med å skryte på meg det ja hmmm.. sommerhjul å vinterføre e no væll dårlig kombinasjon.. her e det pigg... Sant nok, men vinterdekk på sommerføre er ikke noen god kombinasjon det heller. I praksis er det jo det jeg kjører på for tida, men nå er det meldt snø, så jeg får prøve å holde meg litt til. Quote
Gunnar B Hagen Posted March 18, 2008 Author Posted March 18, 2008 Je la på sommerhjula litt for tidlig for 2 år siden på coupen je hadde. var på strømmen oss ei venninne ,når mann sku hjem hadde det kommet 10 cm med ny snø,., funka egentlig ikke så verst- sku bare til kjeller gudskjelov. sku ikke tråkke på for mye akkurat Quote
Håvard Bendiksen Posted March 18, 2008 Posted March 18, 2008 Får ikke opp så mye når jeg klikker på linken. Men hvis det er samme felgene som FrodeS har skaffet er de råstilige! Quote
Gunnar B Hagen Posted March 18, 2008 Author Posted March 18, 2008 ja samme som frode og charlie, men dissa har blitt nylakkerte så er ikke den glansen som det er i den krommen som det er orginalt.. men meget kurante alikevell.. Quote
Recommended Posts