Jump to content

Recommended Posts

Posted

netopp vært i sverige å henta meg felger til sl'n,, Helt nedi trollhættan.. 27 mil ca fra lillestrøm en vei..... var ute etter tette felger så lorinser rs90 var et sterkt altenativ, syns det er flotte felger til merca.  så da ble det 9x19 med gode dekk.. 245/35/19 felger i god stand. nylakkerte

prøvde å finne noen her i distriktet men selfølgelig umulig å få tak i,,  GOD PÅSKE JAAAAAAAA

http://www.blocket.se/vi/15419776.htm?ca=16_s&last=1

Posted

Jeg kan jo ikke annet enn å være helt enig i at Lorinser RS90 er nydelige. Riktignok litt mer forsiktig dimensjon her, men jeg gleder meg som en unge til å få dem på igjen. Nydelige felger til våre halvgamle biler.

Posted

Ville vært forsiktig med å skryte på meg det ja hmmm..  :D  sommerhjul å vinterføre e no væll dårlig kombinasjon.. her e det pigg...

Sant nok, men vinterdekk på sommerføre er ikke noen god kombinasjon det heller. I praksis er det jo det jeg kjører på for tida, men nå er det meldt snø, så jeg får prøve å holde meg litt til.

Posted

Je la på sommerhjula litt for tidlig for 2 år siden på coupen je hadde. var på strømmen oss ei venninne ,når mann  sku hjem hadde det kommet 10 cm med ny snø,., funka egentlig ikke så verst- sku bare til kjeller gudskjelov. sku ikke tråkke på for mye akkurat