Jump to content

Stille etter stormen (på Gol altså)

Guest Johan Stub

Recommended Posts

Guest Johan Stub

Veldig stille på forumet i kveld. Kan det ha noe med at folket er litt slitne etter festivitetene på Gol kanskje?

Tusen takk til alle for et flott arrangement og spesielt takk til Styret som har lagt ned mye tid i forberedelser og gjennomføringen av årsmøtet.

Vel blåst!!

• Replies 53
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Veldig stille på forumet i kveld. Kan det ha noe med at folket er litt slitne etter festivitetene på Gol kanskje?

Tusen takk til alle for et flott arrangement og spesielt takk til Styret som har lagt ned mye tid i forberedelser og gjennomføringen av årsmøtet.

Vel blåst!!

Først av alt må jeg få takke alle ansvarlige for et kjempearrangement! Ingen nevnt, ingen glemt! Alle som har hatt noe med dette arrangementet å gjøre har virkelig noe å være stolte av!

Jeg har faktisk rukket å gjøre noe fornuftig allerede. :-)

www.ascona.no/bil/gol2005 <-- Bilder fra søndag.

(Jaggu var det ikke et par bilder av deg der også, Johan!)

Trykk på bildene for å få opp større bilder. Servern min står fortsatt på 256kbit, så be patient!

Jeg har ikke alle bildene her ennå, men de kommer etterhvert som jeg får dem av Arne Kjøl. (ja, jeg ønsker meg større minnekort).

EDIT : Bildene fra Arne er på vei. Jeg håper jeg får gjort dem ferdige i mårra. Dersom noen andre skulle ha bilder eller videoer, så send dem gjerne til meg, og jeg vil prøve å lage en liten samling.

Bruk gjerne ftp :

server : ntb.homeip.net

bruker : mbe

Passord: mbe

EDIT2 : En liten filmsnutt fra turen hjem :

www.ascona.no/bil/gol2005/hjem.mpg

Guest Trond Roald

Vi vil også takke for en fantastisk flott helg på Gol.

Ble kjent med mange nye fjes,og fikk møte mange man

kun "kjente" fra forumet.

Jeg må også få takke for den fine pokalen vi fikk!!! :lol: :D

Mvh

Trond Roald & Else

Guest Johan Stub
Jammen ble det ikke pokal på kona også :D

Hmm - litt spesielt...

Best shine eller beste orginalmodell?? :wink: :wink: :wink: :wink:

Guest Tin Nguyen
Hei Tin' date=' Grattis med premie :D Har du vært på fjellet og tatt bilder av bilen :) Fine bilder....Fine biler...[/quote']

Takk takk, det var jo så knallhard konkurranse i klassen at alle 3 fikk premie :lol:

Fant ut at jeg kunne ta en liten fotosafari med BabyBenz på Golsfjellet før årsmøtet på søndag :wink:

Guest Tin Nguyen
Hmm - litt spesielt...

"Andre klasser", herunder 1 stk W123, 1 stk A-klasse og 1 stk G-klasse i dette tilfellet :wink:

Vel blåst!!

Hei Johan

Snakker om sliten ja jeg sovnet faktisk bak rattet på tur hjem men våknet 1/2 metter fra autovernet heldigvis, så da jeg kom hjem i går kl:18:00 så gikk jeg direkte fra bilen og inn på soverommet og der sovnet jeg og våknet i dag kl: 07.30 og skjønte ingenting.

Max. Monster mus

Guest Steinar Lindberg

Tok en ekstra fridag og kjørte fra Gol og opp (bort,vekk,ned?) til hytta i Østerdalen på søndagen. Fin tur egentlig...

Er det flere som har bilder, kanskje? Tror faktisk jeg har noen selv...

Skal se om jeg får lagt ut noen etterhvert.

Nok et moro-treff er over, og jeg vil si takk og på gjensyn til samtlige jeg rakk og hilse på. Og forsåvidt til de jeg ikke rakk også.

Vi ses neste år.

Til og med Vera.... :lol: :wink:

Guest CLK 230

Mulig det? :D hyggelig og takk for at du stemte.

fikk jo tatt med meg en pokal hjem men tapte publikums prisen ved lodd trekkning :x fikk akkurat like mange stemmer som en annen og da endte det med lodd trekkning.

Tusen takk til alle for et glimrede Landstreff! 8) Dette blir bare bedre å bedre... Ser frem til neste Landstreff

Mulig det? :D hyggelig og takk for at du stemte.

fikk jo tatt med meg en pokal hjem men tapte publikums prisen ved lodd trekkning :x fikk akkurat like mange stemmer som en annen og da endte det med lodd trekkning.

Falt for felgene dine! De passet bare så utrooolig bra til den bilen. Svart bil, mørke/chrome felger... Må være beste match jeg har sett ever!

Sinssykt!!!

Kjipern med den loddtrekningen, men sånt skjer. Litt stilig den til Gaute også, men jeg syns din er tøffere.

EDIT : Flere bilder på gang.

Kommer om 5 min

www.ascona.no/bil/gol2005

Jeg vil fortsatt gjerne ha flere bilder for å samle flest mulig på samme sted!

Guest Steinar Lindberg
Kjipern med den loddtrekningen' date=' men sånt skjer. Litt stilig den til Gaute også, men jeg syns din er tøffere.[/quote']

Enig med deg, Frode....

Men du skulle hatt danse-prisen også da, Kim... 8)

Guest LadyBenz_

Må hive meg på å takke for kjempe fint treff jeg å.. :D :D

Ble kjent med mange hyggelige mennesker og koste meg skikkelig..!! :D

Helt utrolig morro!!!

Mange fine biler å..!! :D :D

Om jeg er med til neste år..?..,HELT KLART...!!! :D 8)

-Børnine :wink: he he

Hmm - litt spesielt...

"Andre klasser"' date=' herunder 1 stk W123, 1 stk A-klasse og 1 stk G-klasse i dette tilfellet :wink:[/quote']

Jeg stemte på en C-klasse under denne posten - det lot til at disse ikke regnes inn under de mer vanlige klassene tydeligvis ;)

Guest Ronnie Westpold

Jeg vil også takke alle som var på Gol. Sinnsykt morro. Har akkurat fått igjen stemmen min :shock: Danseskoenene var slitt så dette var helt strålende. Jammen ble det ikke pokal på meg i år også. 8)

Vil også rette en stor takk til Per Rustberggard som stiller opp og gjør det mulig for oss å arrangere dette.

Guest Eivind Soltvedt

Hadde ett knallfint treff! :)

Spesielt hyggelig var lørdagen med "vindus-shopping" med børnine, middagen med Frode S som borddame. ;) Og festen etterpå!

Festen hadde garantert vært bedre om jeg hadde hatt råa til en flaske vin til middagen! :lol: