Guest Johan Stub Posted May 29, 2005 Share Posted May 29, 2005 Veldig stille på forumet i kveld. Kan det ha noe med at folket er litt slitne etter festivitetene på Gol kanskje? Tusen takk til alle for et flott arrangement og spesielt takk til Styret som har lagt ned mye tid i forberedelser og gjennomføringen av årsmøtet. Vel blåst!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted May 29, 2005 Share Posted May 29, 2005 Veldig stille på forumet i kveld. Kan det ha noe med at folket er litt slitne etter festivitetene på Gol kanskje? Tusen takk til alle for et flott arrangement og spesielt takk til Styret som har lagt ned mye tid i forberedelser og gjennomføringen av årsmøtet. Vel blåst!! Først av alt må jeg få takke alle ansvarlige for et kjempearrangement! Ingen nevnt, ingen glemt! Alle som har hatt noe med dette arrangementet å gjøre har virkelig noe å være stolte av! Jeg har faktisk rukket å gjøre noe fornuftig allerede. www.ascona.no/bil/gol2005 <-- Bilder fra søndag.(Jaggu var det ikke et par bilder av deg der også, Johan!)Trykk på bildene for å få opp større bilder. Servern min står fortsatt på 256kbit, så be patient! Jeg har ikke alle bildene her ennå, men de kommer etterhvert som jeg får dem av Arne Kjøl. (ja, jeg ønsker meg større minnekort). EDIT : Bildene fra Arne er på vei. Jeg håper jeg får gjort dem ferdige i mårra. Dersom noen andre skulle ha bilder eller videoer, så send dem gjerne til meg, og jeg vil prøve å lage en liten samling. Bruk gjerne ftp :server : ntb.homeip.netbruker : mbePassord: mbe EDIT2 : En liten filmsnutt fra turen hjem : www.ascona.no/bil/gol2005/hjem.mpg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Trond Roald Posted May 29, 2005 Share Posted May 29, 2005 Vi vil også takke for en fantastisk flott helg på Gol.Ble kjent med mange nye fjes,og fikk møte mange man kun "kjente" fra forumet.Jeg må også få takke for den fine pokalen vi fikk!!! Mvh Trond Roald & Else Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tin Nguyen Posted May 30, 2005 Share Posted May 30, 2005 Takk for en flott helg.Jammen ble det ikke pokal på kona også Her er noen bilder til fra landstreffet: http://home.no.net/thng/gol2005 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor-Egil Andersen Posted May 30, 2005 Share Posted May 30, 2005 Hei Tin, Grattis med premie Har du vært på fjellet og tatt bilder av bilen Fine bilder....Fine biler... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted May 30, 2005 Share Posted May 30, 2005 Takk for en flott helg.Jammen ble det ikke pokal på kona også Her er noen bilder til fra landstreffet: http://home.no.net/thng/gol2005 Fine bilder, Tin!! Forresten, er det lyset, eller er bakdøra lakket opp igjen : http://home.no.net/thng/gol2005/DSCN1818.JPG ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Johan Stub Posted May 30, 2005 Share Posted May 30, 2005 Jammen ble det ikke pokal på kona også Hmm - litt spesielt... Best shine eller beste orginalmodell?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tin Nguyen Posted May 30, 2005 Share Posted May 30, 2005 Hei Tin' date=' Grattis med premie Har du vært på fjellet og tatt bilder av bilen Fine bilder....Fine biler...[/quote'] Takk takk, det var jo så knallhard konkurranse i klassen at alle 3 fikk premie Fant ut at jeg kunne ta en liten fotosafari med BabyBenz på Golsfjellet før årsmøtet på søndag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tin Nguyen Posted May 30, 2005 Share Posted May 30, 2005 Forresten' date=' er det lyset, eller er bakdøra lakket opp igjen : http://home.no.net/thng/gol2005/DSCN1818.JPG?[/quote'] Det er faktisk førerdøra som er nylakkert (garantisak). Det ble litt fargeforskjell synlig fra visse vinkler av bilen... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tin Nguyen Posted May 30, 2005 Share Posted May 30, 2005 Hmm - litt spesielt... Best shine eller beste orginalmodell?? "Andre klasser", herunder 1 stk W123, 1 stk A-klasse og 1 stk G-klasse i dette tilfellet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest GammelGul Posted May 30, 2005 Share Posted May 30, 2005 Og derfor fikk jeg premie også. Takk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johnny Antonsen Posted May 30, 2005 Share Posted May 30, 2005 Veldig stille på forumet i kveld. Kan det ha noe med at folket er litt slitne etter festivitetene på Gol kanskje? Tusen takk til alle for et flott arrangement og spesielt takk til Styret som har lagt ned mye tid i forberedelser og gjennomføringen av årsmøtet. Vel blåst!! Hei Johan Snakker om sliten ja jeg sovnet faktisk bak rattet på tur hjem men våknet 1/2 metter fra autovernet heldigvis, så da jeg kom hjem i går kl:18:00 så gikk jeg direkte fra bilen og inn på soverommet og der sovnet jeg og våknet i dag kl: 07.30 og skjønte ingenting. Max. Monster mus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted May 30, 2005 Share Posted May 30, 2005 Max. Monster mus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Steinar Lindberg Posted May 30, 2005 Share Posted May 30, 2005 Tok en ekstra fridag og kjørte fra Gol og opp (bort,vekk,ned?) til hytta i Østerdalen på søndagen. Fin tur egentlig... Er det flere som har bilder, kanskje? Tror faktisk jeg har noen selv...Skal se om jeg får lagt ut noen etterhvert. Nok et moro-treff er over, og jeg vil si takk og på gjensyn til samtlige jeg rakk og hilse på. Og forsåvidt til de jeg ikke rakk også.Vi ses neste år. Til og med Vera.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Persjan Posted May 30, 2005 Share Posted May 30, 2005 Jeg har noen bilder liggende her: http://home.online.no/~pesundb/Bilder/GOL_2005/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest CLK 230 Posted May 30, 2005 Share Posted May 30, 2005 mange fine bilder! Tilogmed et par bilder av bilen min der også jo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted May 30, 2005 Share Posted May 30, 2005 mange fine bilder! Tilogmed et par bilder av bilen min der også jo Jasså, var det din bil jeg stemte på ?? Det kommer nok flere hvis jeg ikke husker helt feil. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest CLK 230 Posted May 30, 2005 Share Posted May 30, 2005 Mulig det? hyggelig og takk for at du stemte.fikk jo tatt med meg en pokal hjem men tapte publikums prisen ved lodd trekkning fikk akkurat like mange stemmer som en annen og da endte det med lodd trekkning. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest iad Posted May 30, 2005 Share Posted May 30, 2005 Tusen takk til alle for et glimrede Landstreff! Dette blir bare bedre å bedre... Ser frem til neste Landstreff Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted May 30, 2005 Share Posted May 30, 2005 Mulig det? hyggelig og takk for at du stemte.fikk jo tatt med meg en pokal hjem men tapte publikums prisen ved lodd trekkning fikk akkurat like mange stemmer som en annen og da endte det med lodd trekkning. Falt for felgene dine! De passet bare så utrooolig bra til den bilen. Svart bil, mørke/chrome felger... Må være beste match jeg har sett ever!Sinssykt!!! Kjipern med den loddtrekningen, men sånt skjer. Litt stilig den til Gaute også, men jeg syns din er tøffere. EDIT : Flere bilder på gang. Kommer om 5 minwww.ascona.no/bil/gol2005 Jeg vil fortsatt gjerne ha flere bilder for å samle flest mulig på samme sted! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Steinar Lindberg Posted May 30, 2005 Share Posted May 30, 2005 Kjipern med den loddtrekningen' date=' men sånt skjer. Litt stilig den til Gaute også, men jeg syns din er tøffere.[/quote'] Enig med deg, Frode.... Men du skulle hatt danse-prisen også da, Kim... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest LadyBenz_ Posted May 30, 2005 Share Posted May 30, 2005 Må hive meg på å takke for kjempe fint treff jeg å.. Ble kjent med mange hyggelige mennesker og koste meg skikkelig..!! Helt utrolig morro!!!Mange fine biler å..!! Om jeg er med til neste år..?..,HELT KLART...!!! -Børnine he he Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sven Håkon Posted May 31, 2005 Share Posted May 31, 2005 Hmm - litt spesielt... Best shine eller beste orginalmodell?? "Andre klasser"' date=' herunder 1 stk W123, 1 stk A-klasse og 1 stk G-klasse i dette tilfellet [/quote'] Jeg stemte på en C-klasse under denne posten - det lot til at disse ikke regnes inn under de mer vanlige klassene tydeligvis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ronnie Westpold Posted May 31, 2005 Share Posted May 31, 2005 Jeg vil også takke alle som var på Gol. Sinnsykt morro. Har akkurat fått igjen stemmen min Danseskoenene var slitt så dette var helt strålende. Jammen ble det ikke pokal på meg i år også. Vil også rette en stor takk til Per Rustberggard som stiller opp og gjør det mulig for oss å arrangere dette. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Eivind Soltvedt Posted May 31, 2005 Share Posted May 31, 2005 Hadde ett knallfint treff! Spesielt hyggelig var lørdagen med "vindus-shopping" med børnine, middagen med Frode S som borddame. Og festen etterpå!Festen hadde garantert vært bedre om jeg hadde hatt råa til en flaske vin til middagen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts