ArneBjarne Posted February 18 Posted February 18 Hei, ny her. Er det noen som vet hvordan man fjerner register kjede guiden på en m102.924 uten å fjerne kjedet? Kjøpte en 1986 forgasser 190 i sommer og har gått på å bytte toppakningen selv, helst uten å fjerne kjedet. Eneste som mangler er kjedeguiden før jeg kan få av toppen. Ser ut som den er festa med to metal pinner som går gjennom fra foran på blokka. En kollega mener det er innvendige gjenger som man på skru. Er det noen som har gjort dette før? Eller har tips? Quote
Stian Posted February 19 Posted February 19 (edited) Du kan skru inn en bolt og bruke denne til å trekke de ut. Enten sette et rør over en bolt å trekke den inn i eller kjøpe en https://www.ebay.com/itm/355905889124 Jeg er gjerrig så har brukt masse verktøy, brekkjern og greier for å klare meg. Må man resette kjedestrammeren på denne sånn som på M110? Edited February 19 by Stian Quote
tommern57 Posted February 22 Posted February 22 En lang skrue, ei skive, en mutter og ei lang pipe 1/4 toms drive. Kanskje 10 mm? Quote
Recommended Posts