Ben Posted January 8 Posted January 8 Hei. Er det noen som kan fortelle gangen i å skifte oljekjøler på en W219🙂, 320 cdi -07 og gått 185000ca. Motorkode OM642.920 Hva en slik reparasjon vil komme på ca😏? Quote
Jana Posted January 8 Posted January 8 Du finner masse info på YouTube. Typisk problem på OM642.Jeg vil tippe 10 timers jobb. Du må ut med alt ned i V'en, og samtidig vil du finne slarkete overføringer for swirl flaps Sent fra min SM-S901B via Tapatalk Quote
Ben Posted January 8 Author Posted January 8 Et verksted må ta den jobben... Men hva vil dette ca koste? Greit å vite. Quote
Jana Posted January 8 Posted January 8 Vil tro at de som skal gjøre jobben svarer best på det. Best om de har gjort det før, og kjenner til alt som bør byttes. Vet du hva de tar for timen kan du jo kalkulere litt selv som et utgangspunkt. Her ser du det du vil trenge av deler. Sjekk ebay item nr 285824911885Velger du original må du kanskje gange med 3Sent fra min SM-S901B via Tapatalk Quote
Ben Posted January 8 Author Posted January 8 Ja skal få pris av verksted. Med referanse samme jobb. Burde skifte en "motor" elns, rett under turbo med det samme.... Takk for opplysninger. Men fant ingenting på Ebay.... Quote
Jana Posted January 17 Posted January 17 Stillmotor for swirl flaps tenker jeg. Sent fra min SM-S901B via Tapatalk Quote
Jana Posted January 17 Posted January 17 Nummer i søkefelt(ikke search for user), søkSent fra min SM-S901B via Tapatalk Quote
Ben Posted Saturday at 10:21 PM Author Posted Saturday at 10:21 PM Hallo. Takk for god informasjon! Mvh Quote
Jana Posted Sunday at 01:58 PM Posted Sunday at 01:58 PM Håper du legger ut oppdateringer vedr verkstedbesøk og kostnad.Vil jo være nyttig for andre med samme motorSent fra min SM-S901B via Tapatalk Quote
Recommended Posts