Guest Espen Posted May 24, 2005 Share Posted May 24, 2005 Prøvekjørte en -86 300SE her om dagen. Der var det en bryter som jeg ikke fant ut av. Hva er den i midten til? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Trond Roald Posted May 24, 2005 Share Posted May 24, 2005 er ikke det til å forandre lyden på fløyta?mener den har to forskjellige lyder.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jørn-Flemming Posted May 24, 2005 Share Posted May 24, 2005 er ikke det til å forandre lyden på fløyta?mener den har to forskjellige lyder.... Det er i hvert fall det den gjør på W126. Liten hrrøørt-lyd eller stor HOWAAH-lyd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Espen Posted May 24, 2005 Share Posted May 24, 2005 Faen at jeg ikke fant ut av det da...Trodde også det var til hornet, men regnet med at det bare var å trykke på knappen....Litt merkelig å ha to horn på bilennn. er ikke akkurat noe lastebil heller da. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jørn-Flemming Posted May 25, 2005 Share Posted May 25, 2005 Litt merkelig å ha to horn på bilen. er ikke akkurat noe lastebil heller da.Mnei - men det er jo greit å kunne overdøve bylarmen av og til. Tror også det er hele poenget med bryteren. Stor lyd i bysentrum og mer beskjedent i boligstrøk og landevei. Fint i teorien - men jeg husker aldri på å koble om den bryteren. Har ikke en gang koll på hvilke stilling den pleier å stå i - husker ikke sist jeg brukte fløyten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Andreaz Posted May 26, 2005 Share Posted May 26, 2005 Den er deaktivert i Norge, men ble vel brukt for å varsle de forran om at det kommer en stjernebil i sinnsyk fart, som ikke har lyst til å sakke ned :) Det er en fanfare knapp, og det blir jo da nesten selvforklart sitat hentet fra en gjest på freaken, vedrørende samme knapp:"Blir kalt "auto bahn horn", Er ett kraftig kompressor horn som er montert på noen tyske biler! Disse er meg bekjent ulovlige i Norge, men jeg har blitt forklart at hvis man trykker inn knappen, er det den som tuter istede for det originale hornet uten att jeg selv har prøvd dette ut. Blir som regel koblet vekk når de importerer bilen til Norge." Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts