Jump to content

Meguair's

Guest CLK 230

Recommended Posts

Guest CLK 230

Dere som har hatt bilen deres til behandlig hos Meguair's, ble dere fornyde eller?

leverte bilen min i dag og henter den i morgen kveld :D

Fikk vite at det er flere som av oss her i klubben som har levert bilen i deres hender i det siste 8)

Var til og med en som ringte mens jeg leverte bilen i dag som lurte litt på om det var mulig å få polert og shinet stjerna i morgen :)

Pokker og jeg som tenkte å stikke av med "beste shine" 8)

Ronnie f.eks, blei`n blank? :D :D

Guest CLK 230

Ring Thomas på xxxxxxxx si at du er betalende medlem av klubben så får du en pris du ikke blir skuffet over :)

sender deg en PM med nr hans.

Vet ikke hvor glad han blir dersom nr blir lagt ut forum. Ikke det at det gjør noe kanskje men sender deg nr hans på privaten likevel , (Just in case...)

Guest CLK 230

Jepp de kommer på landstreffet, men dersom stig1 ønsker å få bilen sin shinet før treffet så lønner det seg å ringe kjapt vil jetg tro.

Onsdag i dag, avreise fredag så det begynner å bli snevert med tid nå ;)

Guest stig1
Jepp de kommer på landstreffet' date=' men dersom stig1 ønsker å få bilen sin shinet før treffet så lønner det seg å ringe kjapt vil jetg tro.

Onsdag i dag, avreise fredag så det begynner å bli snevert med tid nå ;)[/quote']har tenkt til å få shinet bilene til høsten før vinteren. akkurat nå er kontoen tømt og venter på bli fylt igjen, har holdt på i 2 uker å pusse bilene selv nå, så nå står bare innvendig igjen, regner med at jeg rekker det før avreise på fredag

Guest Ronnie Westpold
Dere som har hatt bilen deres til behandlig hos Meguair's' date=' ble dere fornyde eller?

Fikk vite at det er flere som av oss her i klubben som har levert bilen i deres hender i det siste 8)

Var til og med en som ringte mens jeg leverte bilen i dag som lurte litt på om det var mulig å få polert og shinet stjerna i morgen :)

Ronnie f.eks, blei`n blank? :D :D[/quote']

Thomas skal ta bilen min i dag 8) Tror ikke det er noe håp om at han tar flere biler før landstreffet :) , men det går ann å høre.

Han tok bilen til Inge forrige uke. Den ble sinnsykt fin.

Blir nok kamp om best shine prisen i år regner jeg med :lol: :lol:

Guest stig1
Dere som har hatt bilen deres til behandlig hos Meguair's' date=' ble dere fornyde eller?

Ronnie f.eks, blei`n blank? :D :D[/quote']

Thomas skal ta bilen min i dag 8) Tror ikke det er noe håp om at han tar flere biler før landstreffet :) , men det går ann å høre.

Han tok bilen til Inge forrige uke. Den ble sinnsykt fin.

Blir nok kamp om best shine prisen i år regner jeg med :lol: :lol:

synes at det blir litt feil hvis det bare er de som har levert bilen sin til profesjonelle bilpleiere som konkurerer om prisen " best shine", det står ikke mye respekt av prisen isåfall, det vil si at har mann nok med penger så er prisen sikret.

Guest Tin Nguyen

Nåja, det kreves nok mer enn en kjapp runde hos Meguair's for å få "best shine". De som har vært på landstreffet før vet hva jeg snakker om :wink:

det vil si at har mann nok med penger så er prisen sikret.

Eh... gjelder ikke det de aller fleste prisene, da? Jeg vet ikke helt hvilke priser som deles ut, men "lengste reisevei" er vel en av de som virkelig gjenspeiler ordentlig entusiasme.

Kanskje vi skulle hatt en "kakse-pris" ? Sjekke likninga til alle som dukker opp :D

Man toucher et ganske så spent tema her. Det var som når jeg spurte på landstreffet ifjor en annen deltager om hva som skal til for at vi skulle få en pris? Svaret var enkelt, det var bare å kjøpe felger til 40-50' så var man langt på vei :wink: Det hele ble sagt under en spøkefull tone, bare så det er sagt. Men det er ingen jury som sitter og deler ut prisene, det hele er en avstemning blant de besøkene, og da bare blir det sånn. Er det noen som har andre forslag, så kom med dem på årsmøtet! Der er alle betalende medlemmer hjertelig velkommen :D

Guest GammelGul

Dette er et interessant tema. Hvilke kriterier skal legges til grunn for en premiering. Dette var til mye hodebry under min tid i styret, og en ting som er vel verdt en diskusjon. Jeg starter en egen tråd om dette under Medlemmenes forum for oversiktens skyld, og så tar vi debatten der. OK. :wink: