Guest josnym Posted May 24, 2005 Share Posted May 24, 2005 Hei, jeg har lyst på grom lyd på min C180. Hva skal jeg gå for og hvor bør jeg kjøpe det? Ser at Torshov har Simons bakpotter for 1200 - 1300 kr, noen som har montert disse? Mvh Jostein Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sondre B. Bjelland Posted May 24, 2005 Share Posted May 24, 2005 Hvis du bare er ute etter gromlyden er bakre potte alt du skal bekymre deg om. Helt nytt effektanlegg er bare nødvensig hvis du er ute etter maksimal effekt. Simons bakpotter er billige og etter det jeg har hørt, heøt greie. Du kan velge mellom mange forskjellige enderør også. En kamerat av meg her Remus effektpotte på sin 1993 modell 190E 2,0. Den potta lager en diskré, men allikevel tøff brumlelyd. Den er også spesialtilpasset hans modell og du finner sikkert en som er spesialtilpasset C-klassen også. Men for å summere det hele opp. Bakre potte er det du trenger og Simmons er helt kurant. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts