tlangset Posted November 8 Share Posted November 8 Har en W213 350e 2017, svensk bil, som jeg har hatt siden nov-18 og 110k km som jeg er meget fornøyd med, men nå har jo MB bestemt at det ikke er lov oppgradere HERMES til 4G/LTE, selv om det er fullt ut teknisk mulig å gjøre for forholdsvis rimelig penge, så jeg "må" bytte. Vurderer å kutte ut MB på trass pga deres mangel på smidighet, men har ikke veldig lyst på "propellbil" heller. Kona vil ha en SUV for hun vil ha plass til barnevogn. Vurderer derfor GLC og fortrinnsvis Cupé-utgaven. 4G/LTE og facelift kom vel i 2020 så ikke eldre enn det. Tar imot alle gode og dårlige erfaringer med bilen. Bilen jeg har i dag har luft, adaptiv fjernlys og elektrisk hengerfeste. Uaktuelt med bil uten adaptive fjernlys, men generelle erfaringer med modellen er jo gjeldende uansett lys. Takker for alle erfaringer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts