Guest C220 Rieger Posted May 23, 2005 Share Posted May 23, 2005 En bekjent av meg er savnet i bergen. Sjekk ut denne siden for mer informasjon. INFO SIDE Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Geggi Posted May 23, 2005 Share Posted May 23, 2005 Jeg har en kollega som er med og leter hvertfall..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C220 Rieger Posted May 23, 2005 Share Posted May 23, 2005 @ GeGGi: Familien setter stor pris på de som hjelper til i søket etter han. Hvis det er noen som sitter på informasjon elns ang denne saken så ikke NØL med å si i fra. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sven Håkon Posted May 23, 2005 Share Posted May 23, 2005 Veldig bra at folk er med og støtter opp om slikt - av erfaring vet vi hvor vanskelig det er å få hjelp når myndige personer blir borte. Håper den savnede snart kommer til rette snarest! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sondre B. Bjelland Posted June 2, 2005 Share Posted June 2, 2005 Hvordan gikk det med leteaksjonen? Har personen kommet til rette? Jeg er litt nysgjerrig fordi jeg har vært med på endel leteaksjoner som medlem i Røde Kors Hjelpekorps her i byen... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C220 Rieger Posted June 2, 2005 Share Posted June 2, 2005 Så langt er han ikke funnet Har faktisk litt løst til å være medlem i en eller annen orginisasjon som er med på leteaksjoner.. Hvor kan jeg henvende meg? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest GammelGul Posted June 2, 2005 Share Posted June 2, 2005 http://www.rodekors.no/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Geggi Posted June 10, 2005 Share Posted June 10, 2005 Han er funnet...http://web3.aftenbladet.no/innenriks/article202045.ece Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts