Guest Espen Posted May 22, 2005 Share Posted May 22, 2005 Hver sin smak.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Eivind Soltvedt Posted May 22, 2005 Share Posted May 22, 2005 Prøver å få bilen til å ligne på noe amerikansk..Ikke min smak heller Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Chriz Posted May 22, 2005 Share Posted May 22, 2005 Kort og godt, midre pent... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Steinar Lindberg Posted May 22, 2005 Share Posted May 22, 2005 Bare plasseringen av skiltet....Hva får deg til å synes at ..jo.. detta ble jammen kult... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ohebernt Posted May 22, 2005 Share Posted May 22, 2005 wtf hvordan er det mulig å rasere en ellers fin bil på denne måten??vedkommede burde jo vært satt på straff Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ohebernt Posted May 22, 2005 Share Posted May 22, 2005 og hvor i F*** er bensinpåfyllingen?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Trond Roald Posted May 22, 2005 Share Posted May 22, 2005 og hvor i F*** er bensinpåfyllingen?? rett over høyre bakhjul. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tdha Posted May 22, 2005 Share Posted May 22, 2005 og hvor i F*** er bensinpåfyllingen?? rett over høyre bakhjul. ..der hvor alle coupe har den. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ohebernt Posted May 22, 2005 Share Posted May 22, 2005 ja jeg så den...var bare litt vanskelig å se.. hmm Trond Roald du skulle tilfeldigvis ikke ha en svoger med navn Frank?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Trond Roald Posted May 22, 2005 Share Posted May 22, 2005 ja jeg så den...var bare litt vanskelig å se.. hmm Trond Roald du skulle tilfeldigvis ikke ha en svoger med navn Frank?? stemmer nok det..er du fra lofoten? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ohebernt Posted May 22, 2005 Share Posted May 22, 2005 Jepp stemmer det ja. Odd-Helge her så du har bytta ut peugoten med bil nå ser jeg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Trond Roald Posted May 22, 2005 Share Posted May 22, 2005 Jepp stemmer det ja. Odd-Helge her så du har bytta ut peugoten med bil nå ser jeg joda,måtte kjøpe bil.som det heter... har jo hatt to Mber før så ,Peugeoten var bare førsøk på om man kunne klare seg uten.men,det gikk ikke.har du enda opelen?eller har du også kjøpt deg bil??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ohebernt Posted May 22, 2005 Share Posted May 22, 2005 ja Opelen har jeg kvitta meg med. måtte invistere i bil tilslutt jeg også i allefall en gammel w124. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts