Guest Johan Stub Posted May 22, 2005 Share Posted May 22, 2005 Ryktene vil ha det til at vi hverken blir plaget med stekende varme eller mye mygg... VÆRVARSEL FOR GOL Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Eivind Soltvedt Posted May 22, 2005 Share Posted May 22, 2005 møkkavær? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Johan Stub Posted May 22, 2005 Share Posted May 22, 2005 mmm - ser slik ut... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ODDATLE Posted May 22, 2005 Share Posted May 22, 2005 Mye bedre vær på Gol enn på Geilo. Golingene er sur på Nesbyen for alle varmerekordene de har. De sier det er varmere og bedre vær på Gol enn Nesbyen,men værstasjonen står på Nesbyen.Slapp av,jeg har fått fri fra jobb og har bestilt godt vær Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest george__ Posted May 22, 2005 Share Posted May 22, 2005 ser ikke mye bedre ut... Gol Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Steinar Lindberg Posted May 22, 2005 Share Posted May 22, 2005 Vi får bare vente og se da... Kan jo hende Vår Herre kjører Mercedes også... (Selv om jeg tviiiiiiler på dèt....) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest GammelGul Posted May 22, 2005 Share Posted May 22, 2005 Vi får bare vente og se da... Kan jo hende Vår Herre kjører Mercedes også... (Selv om jeg tviiiiiiler på dèt....) En av hans nærmeste har ihvertfall hatt Mercedes: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted May 22, 2005 Share Posted May 22, 2005 Ryktene vil ha det til at vi hverken blir plaget med stekende varme eller mye mygg... VÆRVARSEL FOR GOL Var ikke dette mer 22.05 - 26.05 ? Den begynner i hvertfall med i dag, og spenner fram til torsdag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Espen Posted May 22, 2005 Share Posted May 22, 2005 Vi får bare vente og se da... Kan jo hende Vår Herre kjører Mercedes også... (Selv om jeg tviiiiiiler på dèt....) En av hans nærmeste har ihvertfall hatt Mercedes:Utrolig fin bil. Sikkert det nærmeste en kan komme til himmelen på denne jord. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest GammelGul Posted May 22, 2005 Share Posted May 22, 2005 Går ut ifra at du mener 600'n. Det aller kuleste med den er baksetet. En kjempediger midtmontert lenestol. Snakk om ego-bil. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Espen Posted May 22, 2005 Share Posted May 22, 2005 Går ut ifra at du mener 600'n. Det aller kuleste med den er baksetet. En kjempediger midtmontert lenestol. Snakk om ego-bil.Så klart Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ronnie Westpold Posted May 23, 2005 Share Posted May 23, 2005 Ryktene vil ha det til at vi hverken blir plaget med stekende varme eller mye mygg... VÆRVARSEL FOR GOL Sto jo ikke noe om lørdag og søndag. Væremeldingene er jo så dårlige for tiden at det nytter ikke å stole på dem. Det ser mere lovende ut på denne linken! http://www.storm.no/tv2/Vaer.aspx?utmx=497942&utmy=6728750&meter=352&sted=Gol&maplevel=5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest stig1 Posted May 23, 2005 Share Posted May 23, 2005 Ryktene vil ha det til at vi hverken blir plaget med stekende varme eller mye mygg... VÆRVARSEL FOR GOL Sto jo ikke noe om lørdag og søndag. Væremeldingene er jo så dårlige for tiden at det nytter ikke å stole på dem. Det ser mere lovende ut på denne linken! http://www.storm.no/tv2/Vaer.aspx?utmx=497942&utmy=6728750&meter=352&sted=Gol&maplevel=5når stemte en værmelding sist? like greit og stå opp på lørdag og se ut av vinduet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TEH Posted May 23, 2005 Share Posted May 23, 2005 Vi styret har selvfølgelig bestemt at det skal være pent vær Bare å ta på seg og ta med til Gol Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest CLK 230 Posted May 23, 2005 Share Posted May 23, 2005 Det var da så inni h###?=(//%¤¤#¤%&&Y!!!!!!! http://tux.aftenposten.no/weathersearch/weathersearch.do?sok=limnor&name=gol&x=0&y=0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted May 24, 2005 Share Posted May 24, 2005 Det var da så inni h###?=(//%¤¤#¤%&&Y!!!!!!! http://tux.aftenposten.no/weathersearch/weathersearch.do?sok=limnor&name=gol&x=0&y=0 "fant ingen treff på "gol" " ?? Var mye annet som så kurrant ut der, men. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor-Egil Andersen Posted May 25, 2005 Share Posted May 25, 2005 Det finnes ike dårlig vær, bare dårlige klær Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Johan Stub Posted May 26, 2005 Share Posted May 26, 2005 Nå meldes det om langt bedre vær på alle TV-kanalene. Kanskje solen smiler til glade gutter likevel? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest CLK 230 Posted May 26, 2005 Share Posted May 26, 2005 Fortsatt litt skeptisk jeg da...http://tux.aftenposten.no/weathersearch/weathersearch.do?sok=limnor&name=gol&x=0&y=0 får håpe værgudene er med oss. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Steinar Lindberg Posted May 26, 2005 Share Posted May 26, 2005 Har fått statusrapport fra gutta som reiste i dag, og det er knallvær på Gol as we speak..... Krysse fingre ja... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Johan Stub Posted May 26, 2005 Share Posted May 26, 2005 Er ikke helt sikker på at de gutta snakker om været. Sikker på at de ikke beskriver en 60 watts lampe eller noe? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Steinar Lindberg Posted May 26, 2005 Share Posted May 26, 2005 Er ikke helt sikker på at de gutta snakker om været. Sikker på at de ikke beskriver en 60 watts lampe eller noe? He he... Jeg fikk tilsendt bilde, som bevis. Og det var tørr asfalt og blå himmel.Kanskje et arkivbilde, men det vekket håpet i meg, ja... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest GammelGul Posted May 26, 2005 Share Posted May 26, 2005 Vi stoler på Siri: http://www.storm.no/vgnett/Vaer.aspx?utmx=497942&utmy=6728750&meter=352&sted=Gol&maplevel=5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Steinar Lindberg Posted May 27, 2005 Share Posted May 27, 2005 SOLA SKINNER OG JEG ER SÅ GLADDET ER FORDI JEG TREFFER DEG I DAAAGSOLA SKINNER OG JEG ER SÅ GLAAAAD Værmelding for fredag 27. mai 2005 (Fra Høybråten/Furuset): SOOL!! Brum brum... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Trond Roald Posted May 27, 2005 Share Posted May 27, 2005 endelig litt sol!!!nu kan jeg endelig få vasket og smurt på litt polish...livet kan ikke bli bedre. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts