Guest 300D Posted May 22, 2005 Share Posted May 22, 2005 Fått puttet inn ny radio/cd i min 300D -87 W124. Har funnet ut at uansett type radio, gammel eller ny så er lyden ut av høyttalerene den samme, rimelig dårlig !Dette har vel noe med bilens årgang. Det som jeg lurer på er følgende, er det mulig å modifisere hattehylla slik at andre høyttalere skulle passe ? Finnes det andre høyttalere enn de originale som passer i hullene bak ? Andre tips som kan hjelpe ? Når det gjelder fremme ?, er det greit å få ut dekslet, slik at en kan ta ut originale høyttalerene ? Finnes det andre høyttalere som passer ?Noen som har spesifikke mål på høytallerene som passer ? Har hørt rykter om dørtrekk som har plass til høyttalere ? Hvor kan en finne dette, og hvem selger slikt ? PÅ forhånd tusen takk for svar . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tdha Posted May 22, 2005 Share Posted May 22, 2005 søk, så får du svar raskere Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ODDATLE Posted May 22, 2005 Share Posted May 22, 2005 Du kan se litt på denne:http://www.mbentusiastklubb.com/forum/viewtopic.php?t=3365 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Magnus_R Posted May 22, 2005 Share Posted May 22, 2005 I tillegg til det som er diskutert under linken, finnes det et merke som heter MAC Audio som leverer høytalere til 124 serien. Høytalerne leveres med klips og faller rett nedi orginalhullene (12,2 cm). Prisen ligger på omlag 800-1000,- pr. par. Selv fikk jeg tak i noen rimeligere 5" som i allefall passet fint forran, etter litt modifisering. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest eddie Posted May 22, 2005 Share Posted May 22, 2005 ta ut de orginale,bare skraphøytalere,Pioneer har laget 100 w.som passer rett inn i de orginale festene,de koster ca.1000 kr,men kvalitenen er overlegen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts