Guest Eivind Soltvedt Posted May 21, 2005 Share Posted May 21, 2005 http://vg.no/pub/vgart.hbs?artid=277969 Håper de klarer å få til noe! Og at norske oljeselskap ikke ødelegger alt med vilje! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ODDATLE Posted May 22, 2005 Share Posted May 22, 2005 Man må ikke være naiv og tro at noen oljeselskap vil fullt ut utvikle noe som helst som ødelegger innteksgrunnlaget deres i det hele tatt Bare sjekk oljeprisen, og sammenlign den med prisen på slutten av nittitallet. Jeg jobber uti der, og nå innvesteres det over en lav fjøl, er ikke arbeidsledig på en stund. Fra -95 til 2001 var jeg permitert et uttall ganger. Det er nok egeninteresse for å ha et teknologisk forsprang når det brune "gullet" en gang mister sin verdi eller tar slutt. Bare så synd at de udugelige nissene som er satt til å styre dette landet ikke forstår bæret av hva ordet miljø betyr, kun hvor mange kroner de kan dra opp av lommene på vanlige mennesker med fortegn "miljøskatt" i ymse varianter. Luremusa lurer ikke meg Det er snart stortingsvalg :idea: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts