Guest CLK 230 Posted May 21, 2005 Share Posted May 21, 2005 Lykke til Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kodvaag Posted May 21, 2005 Share Posted May 21, 2005 Svigerfar på besøk, han ser på "eurovision" og stua mi er fyllt med dårlig harrymusikk! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest stig1 Posted May 21, 2005 Share Posted May 21, 2005 Svigerfar på besøk' date=' han ser på "eurovision" og stua mi er fyllt med dårlig harrymusikk! [/quote']her i huset sitter kona å ser på gp,har akkurat byttet jobb så jeg har nesten ikke vært hjemme hele uka og fått kjeft for at jeg ikke er hjemme, når jeg nå har en kveld hjemme så får jeg beskjed om å holde kjeft for nå ser hun på gp. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Espen Posted May 22, 2005 Share Posted May 22, 2005 Eurovision er noe så utrolig dårlig. Jeg klarer med god samvittighet å styre unna denne faenskapen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Steinar Lindberg Posted May 22, 2005 Share Posted May 22, 2005 Wig Wam ruler. Men det skjønner ikke Europa.Det er bongotrommer og krigsdans som gjelder.Men they will be back... Woack ann woall foaevva!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ronnie Westpold Posted May 22, 2005 Share Posted May 22, 2005 Lykke til Eneste låta med TRØKK. Syns at de ikke gikk helt til topps. Kult med littskikkelig puddelrock Men som Steinar sier Whoack ann woall foaevva!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Geggi Posted May 22, 2005 Share Posted May 22, 2005 Satt på bar i Aberdeen som viste G.P.Norge's bidrag fikk bra respons i lokalet De skrudde ekstra opp når de spilte.Slo vi svenskene?(Det er viktigst...) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Steinar Lindberg Posted May 22, 2005 Share Posted May 22, 2005 Vi slo svenskene... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts