Sven Håkon Posted February 4 Author Posted February 4 Mens vi venter på varmere vær står coupeen med boblejakka på og venter: 4 Quote
Stian Posted February 5 Posted February 5 Carcoon? Ser det er plass til en bil eller to til der. Hva er neste på handlelisten? Quote
Aleks Posted February 5 Posted February 5 (edited) Det er en artig sak den " boblejakka " hvordan virker det blåser man luft i den ? 😀 men nå går mot varmere og lysere tider så du nå har noe å se frem til Edited February 5 by Aleks Quote
Sven Håkon Posted February 6 Author Posted February 6 On 2/5/2025 at 1:43 PM, Stian said: Carcoon? Ser det er plass til en bil eller to til der. Hva er neste på handlelisten? Samme prinsipp, men fra en annen leverandør; InTheGarage. Jeg har planer om å kjøpe en fra CarCoon og sammenligne også, trenger uansett en til cabrioleten 👍 Hva gjelder handlelisten så har jeg to konkrete alternativer jeg snuser på, men særlig én av dem vet jeg ikke om det er økonomisk mulig å få til.. 23 hours ago, Aleks said: Det er en artig sak den " boblejakka " hvordan virker det blåser man luft i den ? 😀 men nå går mot varmere og lysere tider så du nå har noe å se frem til Den står kontinuerlig med undertrykk; Det er en vifte bakerst som blåser trykk inn i boblen slik at luften byttes ut hele tiden og ingenting står inntil selve bilen. 2 Quote
Recommended Posts