Guest vihovde Posted May 21, 2005 Share Posted May 21, 2005 Kan noen hjelpe med pris på eksosanlegg til en W124 E220 til en rimelig penge i østlandsområdet ? Hvor finner man den rimeligste løsningen ? Vet dere sånn ca. hva ett komplett anlegg fra manifoilen og bakover koster ? Takker for all hjelp, dette haster litt. Mitt eksosanlegg knakk sammen og jeg skal vise bilen til EU kontroll om en liten stund. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Eivind Soltvedt Posted May 21, 2005 Share Posted May 21, 2005 Ringe Autotrio på 22648730.. Eberspächeranlegg! Om du er medlem i MBE så får du rabatter der! Katalysator er uansett ikke billig.. Alternativ er jo å bygge selv? Toorshov har rimelige løsninger med katt og alt for selvbygg! Ellers kan vel ferrita nevnes? ikke fullt så billig som standard eber, men rustfritt og holdbart til grei pris Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mb190freak Posted May 21, 2005 Share Posted May 21, 2005 sjekka eksos anlegg til brodern på en e 220 ce.17 laken til motor trade i trondheimbare kat kosta 11 laken. trur bosal har til ca 5 k Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Eivind Soltvedt Posted May 21, 2005 Share Posted May 21, 2005 Pris på bosal kan sjekkes på http://www.veng.no for de som gidder Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tdha Posted May 21, 2005 Share Posted May 21, 2005 Jeg fikk et tilbud på 8-9 tusen for komplett original anlegg med kat. og med montering, i Oslo.Hvis interesert så ring med så skal jeg spørre videre på mandag.40841466 er nr. mitt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest GammelGul Posted May 21, 2005 Share Posted May 21, 2005 Ferrita (rustfritt med livstidsgaranti) 4395,-http://www.ferrita.no/Ferrita_Norge_Prisliste_2004.pdf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest vihovde Posted May 21, 2005 Share Posted May 21, 2005 Trenger jeg katalysator da ? Jeg mener, det er røket i den midtre delen midt under bilen. ligger ikke katalysatoren helt fremme ? Tilgi min uvitenhet, jeg er ikke noen mekaniker Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tin Nguyen Posted May 23, 2005 Share Posted May 23, 2005 Katalysatoren ligger midt under bilen...., og det er 2 av dem, og hele delen med katalysatorer og fram til manifoilen er i et stykke. Ferrita sitt anlegg er fra kat og "bakåt". Legg til ca 6-7000 for den fremre delen så har du komplett pris. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts