Guest C220 Rieger Posted July 14, 2004 Posted July 14, 2004 Her er bilen min Har litt planer for denne,sånn utseende messig! Skal også erstatte MTX stereo-anlegget med noe annet som slår virkelig godt:twisted: * -98 C220 Diesel* 480.000km* 5x"17"BBS RX II Helstøptefelger* Grønn Metallic* Røde Koni Bilstereo * MTX RT 202 Forsterker* MTX Roadthunder 12" * Pioneer DEH P5500MP CD-Spiller Følgende skal bestilles: * Avantgarde Frontgrill* Øyebryn * Innstigningsliste* Pedalsett Planer frem i tid: * Sotede fremlykter* Sotede blinkelys* Rieger Infinity front* Eibach senkesett med #1 puter Planer enda lengere frem i tid: * Turbo* Nye felger* Ny lakk Skal få fikset den rusten på døren så fort jeg får tak i rust-killer!Bilder av bilenFelgeneForsterkerSubwoofer Nye bilder kommer så fort bilen er vasket og Polert Til Trond-Erik: Hvordan sotet du lyktene og blinkelysene? Til Alle: Noen som kan anbefale mer stasj til bilen?Til Alle: Hvilken stereo anbefaler dere?Til Alle: Noen som har en ide om hvordan stereoen skal bygges? Quote
Alexander Posted July 14, 2004 Posted July 14, 2004 Ser ålreit ut det her. Blir sikkert bra når du får vasket den... Quote
Guest amorino Posted July 28, 2005 Posted July 28, 2005 På Mekonomen (eller sikkert også andre rekvisita-shops) så får du tak i farge til baklys/blinklys. En sprayboks koster omtrent 70,- og holdt til mine E-klasse baklykter! Lett å få det fint; skrudde ut hele stasen (4 deler på E-klassen), hang de i garasjen og ga de 4-5 tynne strøk. Høy temperatur (20 grader eller mer) sikrer at det ikke renner, og lange, lette(?!) spraybevegelser gjør at det flyter ut. Samme sted får du også spesialmiddel til å fjerne moroa om du vil ha dte vekk. Det er sikkert ikke lovlig heller, så det er sikkert greit å ha i bakhånden! Et tips- og det kommer jeg selv til å gjøre; kromrammer rundt mørke lykter SER veldig BRA ut!! Ellers har de baklykter i div. utførelser på MB-shoppen: Butikken finner du her: http://server.starwebb.se/~mbsca/ Og til slutt- slik ble min bil: Quote
Guest amorino Posted July 28, 2005 Posted July 28, 2005 På Mekonomen (eller sikkert også andre rekvisita-shops) så får du tak i farge til baklys/blinklys. En sprayboks koster omtrent 70,- og holdt til mine E-klasse baklykter! Lett å få det fint; skrudde ut hele stasen (4 deler på E-klassen), hang de i garasjen og ga de 4-5 tynne strøk. Høy temperatur (20 grader eller mer) sikrer at det ikke renner, og lange, lette(?!) spraybevegelser gjør at det flyter ut. Samme sted får du også spesialmiddel til å fjerne moroa om du vil ha dte vekk. Det er sikkert ikke lovlig heller, så det er sikkert greit å ha i bakhånden! Et tips- og det kommer jeg selv til å gjøre; kromrammer rundt mørke lykter SER veldig BRA ut!! Ellers har de baklykter i div. utførelser på MB-shoppen: Butikken finner du her: http://server.starwebb.se/~mbsca/ Og til slutt- slik ble min bil: Quote
Guest C220 Rieger Posted August 2, 2005 Posted August 2, 2005 Får man bare en type spray eller har de forskjellige typer soting? Quote
Recommended Posts