Guest LadyBenz_ Posted May 20, 2005 Share Posted May 20, 2005 ENDELIG er jeg å medlem av denne kjempe flotte klubben.. Håper jeg treffer mange av dere på Gol til helga.. Er itte så lett å være jente i bilklubb har jeg erfart..,men håper det itte er no problem her.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Johan Stub Posted May 20, 2005 Share Posted May 20, 2005 Dette er vel den klareste oppfordringen til å oppføre oss som GENTLEMEN vi kunne få mine herrer! Skulle ikke være noe problem det vel? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest GammelGul Posted May 20, 2005 Share Posted May 20, 2005 Velkommen skal du være. Men hva skal du kalle deg nå da? Frøken Grønn? Får uansett håpe at du ikke kan sammenlignes med "Den Grønkledte" fra Peer Gynt, her i Mari Maurstads skikkelse: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest LadyBenz_ Posted May 20, 2005 Share Posted May 20, 2005 Dette er vel den klareste oppfordringen til å oppføre oss som GENTLEMEN vi kunne få mine herrer! Skulle ikke være noe problem det vel?Tåler en trøkk jeg altså..., Bøller man med meg så bøller jeg tilbake he he..Men har bare vært borti det at fordi jeg er jente så blir jeg litt utafor på enmåte.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest LadyBenz_ Posted May 20, 2005 Share Posted May 20, 2005 Velkommen skal du være. Men hva skal du kalle deg nå da? Frøken Grønn? Får uansett håpe at du ikke kan sammenlignes med "Den Grønkledte" fra Peer Gynt' date=' her i Mari Maurstads skikkelse:[img']http://storper.no/websider/bilder/pg_vatnet/groennkledd_gru.jpg[/img] Off da ....Jeg må nesten forandre nicket mitt nå ja..,men hva tro... Lady In Red har jeg nå vært i to år og det passet så bra Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Espen Posted May 20, 2005 Share Posted May 20, 2005 Tror nok heller de mannlige ser på det som et kjært tilskudd i klubben Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest LadyBenz_ Posted May 20, 2005 Share Posted May 20, 2005 Og jeg må få sagt at jeg er skikkelig MB entusiast..,har jo tatovert Mercedes Benz på kroppen.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest GammelGul Posted May 20, 2005 Share Posted May 20, 2005 Men selvsagt er vi gentlemen, og tar godt imot alle nye medlemmer. Gutter som jenter. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest CLK 230 Posted May 20, 2005 Share Posted May 20, 2005 Gratulerer som medlem! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sondre B. Bjelland Posted May 21, 2005 Share Posted May 21, 2005 Og jeg må få sagt at jeg er skikkelig MB entusiast..' date='har jo tatovert Mercedes Benz på kroppen.. [/quote'] Hvor? Hvor? Hehe. Neida. Velkommen i klubben Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts