Jump to content

Sykt....


Recommended Posts

Guest MBSL
Posted

En obduksjon av kvinnen viste at hun døde naturlig. Mannen er blitt plassert i et senter for hjemløse mens videre etterforskning pågår.

 

Det er da vel ikke hjemmet til mannen som er "forsvunnet"...

Guest Steinar Lindberg
Posted

Ikke rent lite sykt heller.... :!: :shock: :!:

Ikke snakk om at den fyren tok seg nær av litt svettelukt, om han klarte og ligge ved siden av kona i et år etter at hun la inn årene... :shock:

 

Det må ha overgått den verste tåfis en million ganger.

For å si det sånn... :?

Guest Espen
Posted

Og foruten lukten, tenk hvordan hun ser ut etter ett år!!! Med all den kroppsvæske som pipler ut og sånn....Sikkert ute på Rotten.com om noen uker....med bilder.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...