Guest MBSL Posted May 20, 2005 Share Posted May 20, 2005 Mottar store mengder mail daglig fra stort sett forskjellige avsendere, med innhold/overskrift av tysk tekst. Dette er jo selvfølgelig en form for virus/orm, men jeg skulle gjerne vært for uten. Etter scan med Norton antivirus 2005 finnes det ikke noe på min maskin som tiltrekker slik mail.Noen som kan hjelpe meg med tips om hvordan bli kvitt dette? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest GammelGul Posted May 20, 2005 Share Posted May 20, 2005 Det er ikke din maskin som har viruset, men en eller annen som har deg i adresseboken sin. Jeg har selv fått endel slike mailer, men har ikke funnet noen egnet måte å stoppe dem på via anti-spam programmet. Les mere her: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=277537 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Espen Posted May 20, 2005 Share Posted May 20, 2005 Velkommen i klubben, får masse drittpost jeg også. Noen er "norske" avsendere men med tysk tekst. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Espen Posted May 20, 2005 Share Posted May 20, 2005 Det interessante er bla. at enkelte "avsendere" er personer jeg vet er ordentlige og jeg får det fra disse også. Bla. fra flere her på forumet.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MBSL Posted May 20, 2005 Share Posted May 20, 2005 Er samme type mail som dere henviser til her jeg også får. Mange kjente mail adresser fra forum etc, spammer meg med nazi propaganda. Får håpe at flere og flere får opp øynene for antivirus og lignende beskyttelse mot slikt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted May 20, 2005 Share Posted May 20, 2005 Velkommen i klubben' date=' får masse drittpost jeg også. Noen er "norske" avsendere men med tysk tekst.[/quote'] Hvordan stoppe det? GMAIL!! gmail er veldig flinke på filtrering. Jeg fikk også en del av de der på gmailen min, men det har neeeeesten stoppet nå. På broadpark-mailen hagler det inn. Tenker jeg bare sletter den mailen snart. Hvis noen trenger en invitasjon til gmail, er det bare å si i fra. Den kan settes opp mot POP-mail også. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Steinar Lindberg Posted May 20, 2005 Share Posted May 20, 2005 Kenneth, har avatar-dama di lagt inn reversen, eller kjører hun i første? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Espen Posted May 20, 2005 Share Posted May 20, 2005 Kenneth' date=' har avatar-dama di lagt inn reversen, eller kjører hun i første? [/quote']Er det ikke i toer'n da???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MBSL Posted May 20, 2005 Share Posted May 20, 2005 Overdrive Har denne i .gif format da med litt mer action, men det virker jo ikke her Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Steinar Lindberg Posted May 20, 2005 Share Posted May 20, 2005 Husk å slette avataren din når du slenger inn lange innlegg da.Litt vanskelig å finne igjen setningen det glapp i... Ihvertfall når man vet hun har lagt inn overdrive'n... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Steinar Lindberg Posted May 20, 2005 Share Posted May 20, 2005 Har denne i .gif format da med litt mer action' date=' men det virker jo ikke her [/quote'] Like godt kan det være.Hadde jo ikke vært en kjeft som hadde lest selve innlegget da...He he.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts