Jump to content

Mottar masse "tysk" (virus/orm) mail, hvordan stop

Guest MBSL

Recommended Posts

Guest MBSL

Mottar store mengder mail daglig fra stort sett forskjellige avsendere, med innhold/overskrift av tysk tekst. Dette er jo selvfølgelig en form for virus/orm, men jeg skulle gjerne vært for uten. Etter scan med Norton antivirus 2005 finnes det ikke noe på min maskin som tiltrekker slik mail.

Noen som kan hjelpe meg med tips om hvordan bli kvitt dette?

Guest Espen

Det interessante er bla. at enkelte "avsendere" er personer jeg vet er ordentlige og jeg får det fra disse også. Bla. fra flere her på forumet....

Guest MBSL

Er samme type mail som dere henviser til her jeg også får. Mange kjente mail adresser fra forum etc, spammer meg med nazi propaganda. Får håpe at flere og flere får opp øynene for antivirus og lignende beskyttelse mot slikt.

Velkommen i klubben' date=' får masse drittpost jeg også. Noen er "norske" avsendere men med tysk tekst.[/quote']

Hvordan stoppe det? GMAIL!!

gmail er veldig flinke på filtrering. Jeg fikk også en del av de der på gmailen min, men det har neeeeesten stoppet nå. På broadpark-mailen hagler det inn. Tenker jeg bare sletter den mailen snart.

Hvis noen trenger en invitasjon til gmail, er det bare å si i fra. Den kan settes opp mot POP-mail også.

Guest Espen
Kenneth' date=' har avatar-dama di lagt inn reversen, eller kjører hun i første? :shock: :)[/quote']

Er det ikke i toer'n da???? :?

Guest Steinar Lindberg

Husk å slette avataren din når du slenger inn lange innlegg da.

Litt vanskelig å finne igjen setningen det glapp i...

Ihvertfall når man vet hun har lagt inn overdrive'n... :shock:

Guest Steinar Lindberg
Har denne i .gif format da med litt mer action' date=' men det virker jo ikke her :([/quote']

Like godt kan det være.

Hadde jo ikke vært en kjeft som hadde lest selve innlegget da...

He he.. :lol: