Guest Johan Stub Posted May 20, 2005 Share Posted May 20, 2005 Vil ha veldig!!!!! (Sjekk smilet til sjåføren.) For jobbe litt overtid bare først... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted May 20, 2005 Share Posted May 20, 2005 Vil ha veldig!!!!! (Sjekk smilet til sjåføren.) For jobbe litt overtid bare først... Sjåføren var jo ganske søt hu og. Kjæresten min har allerede lovet meg en sånn til bursdagen... Den bursdagen jeg blir 80 år omtrent. 730 NM må være ganske villt. også jeg som trodde mine 273 var helt kurrant. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Espen Posted May 20, 2005 Share Posted May 20, 2005 Dette er fremtiden! Hadde ikke vært i det minste tvil mellom valget av denne eller en E500.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tdha Posted May 20, 2005 Share Posted May 20, 2005 Om ti år vil prisen på disse bilene være på nivå som våres i dag. .... og tiden går fort som alle vet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torbjørn Posted May 20, 2005 Share Posted May 20, 2005 Dette er fremtiden! Hadde ikke vært i det minste tvil mellom valget av denne eller en E500.... Absolutt enig! Men hadde valget vært E430 CDI vs. CL65 AMG så hadde utfallet vært noe annet... Synd at avgiftsnivået i norge kommer til å gjøre denne bilen svært dyr... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Steinar Lindberg Posted May 20, 2005 Share Posted May 20, 2005 .... og tiden går fort som alle vet Ikke når man venter på noe... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tdha Posted May 20, 2005 Share Posted May 20, 2005 .... og tiden går fort som alle vet Ikke når man venter på noe... Da er det bare å styre tankene sine på andre baner. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Johan Stub Posted May 20, 2005 Share Posted May 20, 2005 Men hadde valget vært E430 CDI vs. CL65 AMG så hadde utfallet vært noe annet... Men hva om AMG hadde tatt for seg nettopp denne motoren. Det hadde vært noe. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest GammelGul Posted May 20, 2005 Share Posted May 20, 2005 Ta det med ro Johan. E 45 AMG er nok en realitet før du aner det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Johan Stub Posted May 20, 2005 Share Posted May 20, 2005 E 45 AMG er nok en realitet før du aner det. DET hadde vært noe det! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Espen Posted May 21, 2005 Share Posted May 21, 2005 Men egentlig vil jeg heller ha denne. Om jeg noen gang har en million til overs etter at alt annet er kjøpt og betalt, tar jeg en sånn en. Dette er cremè de là cremè av alle biler. Noe så mektig og kult skal du lete lenge etter. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Magnus_R Posted May 22, 2005 Share Posted May 22, 2005 Endelig litt hyggelig lesning.... http://www.dn.no/dnBil/article513498.ece Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted May 22, 2005 Share Posted May 22, 2005 Endelig litt hyggelig lesning.... http://www.dn.no/dnBil/article513498.ece Noen som sa "lite småkjørt" ? Det står at det tok 30 dager å finne ut hvor bra de var. Skjedde det noe gæli etter 30 dager, eller var alt fortsatt i beste velgående etter 30 dager? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest GammelGul Posted May 22, 2005 Share Posted May 22, 2005 Det ble visstnok ikke gjort annet enn ordinær service underveis. Kommer artikkel om dette i neste medlemsblad. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 300TDT Posted May 22, 2005 Share Posted May 22, 2005 Det står at det tok 30 dager å finne ut hvor bra de var. Skjedde det noe gæli etter 30 dager' date=' eller var alt fortsatt i beste velgående etter 30 dager?[/quote']De skulle kjøre bilene 100.000 miles flat out - og når de hadde gjort dette var det vel 'Mission completed'. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Johan Stub Posted May 22, 2005 Share Posted May 22, 2005 Litt spesielt å kjøpe brukt MB som har gått 160.000 km og som bare er startet sånn ca. 6 ganger. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest GammelGul Posted May 22, 2005 Share Posted May 22, 2005 Tror nok ikke de bilene kommer på bruktmarkedet Johan. Den ene havner garantert på museumet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted May 25, 2005 Share Posted May 25, 2005 http://www.dinside.no/php/art.php?id=214970 grmf !!! Kommer det ikke snart en AMG-versjon av 420CDI? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Entusiast Posted May 27, 2005 Share Posted May 27, 2005 Dette er gromme saker. Jeg ville også kommet med en AMG dieselversjon om jeg hadde styrt MB. BMW og Audi ville fått litt å jobbe med med RSD og M5d (hehe). En E 50 cdi AMG med 5 liters V8 og 450hk, samt 1000nm er på sin plass hos MB nå synes jeg. Det samme synes jeg V12 cdi er i kommende S-klasse. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts