Jump to content

Vil ha det - bare VIL ha det!!!!!!!!!!!!

Guest Johan Stub

Recommended Posts

Vil ha veldig!!!!!

(Sjekk smilet til sjåføren.)

For jobbe litt overtid bare først...

Sjåføren var jo ganske søt hu og.

Kjæresten min har allerede lovet meg en sånn til bursdagen... Den bursdagen jeg blir 80 år omtrent.

730 NM må være ganske villt. også jeg som trodde mine 273 var helt kurrant.

Guest tdha

Om ti år vil prisen på disse bilene være på nivå som våres i dag. :lol:

.... og tiden går fort som alle vet :P

Dette er fremtiden! Hadde ikke vært i det minste tvil mellom valget av denne eller en E500....

Absolutt enig! Men hadde valget vært E430 CDI vs. CL65 AMG så hadde utfallet vært noe annet... 8)

Synd at avgiftsnivået i norge kommer til å gjøre denne bilen svært dyr...

Guest tdha
.... og tiden går fort som alle vet :P

Ikke når man venter på noe... :wink:

Da er det bare å styre tankene sine på andre baner. :D

Guest Johan Stub
Men hadde valget vært E430 CDI vs. CL65 AMG så hadde utfallet vært noe annet... 8)

Men hva om AMG hadde tatt for seg nettopp denne motoren. Det hadde vært noe. :wink:

Guest Espen

Men egentlig vil jeg heller ha denne. Om jeg noen gang har en million til overs etter at alt annet er kjøpt og betalt, tar jeg en sånn en. Dette er cremè de là cremè av alle biler. Noe så mektig og kult skal du lete lenge etter.

Guest GammelGul

Det ble visstnok ikke gjort annet enn ordinær service underveis. Kommer artikkel om dette i neste medlemsblad. :wink:

Guest 300TDT
Det står at det tok 30 dager å finne ut hvor bra de var. Skjedde det noe gæli etter 30 dager' date=' eller var alt fortsatt i beste velgående etter 30 dager?[/quote']De skulle kjøre bilene 100.000 miles flat out - og når de hadde gjort dette var det vel 'Mission completed'.

Guest Johan Stub

Litt spesielt å kjøpe brukt MB som har gått 160.000 km og som bare er startet sånn ca. 6 ganger.

Guest Entusiast

Dette er gromme saker. Jeg ville også kommet med en AMG dieselversjon om jeg hadde styrt MB. BMW og Audi ville fått litt å jobbe med med RSD og M5d (hehe).

En E 50 cdi AMG med 5 liters V8 og 450hk, samt 1000nm er på sin plass hos MB nå synes jeg. Det samme synes jeg V12 cdi er i kommende S-klasse.