Guest C220 Rieger Posted July 14, 2004 Share Posted July 14, 2004 Heisann.. så gjennom medlemslisten å fant fort ut at det er 151 brukere som ALDRI har postet et eneste innlegg.. Ulempen med at de er enda i databasen er at de: *opptar plass i DB*reserverer brukernavn så derfor spør jeg deg/dere som er admin på denne siden og forumt. Kan ikke dere slette disse? eller er skal de være her for å få det til å se ut som at det er "mange" registrerte brukere? IKKE oppfatt meg feil men, det er så utrolig irriterende at folk har reservert brukernavn på denne måten.. Ta en titt her http://forum.mbentusiastklubb.com/memberlist.php og velg "Antall innlegg" og "Stigende" samtidig kunne man ha slettet ubesvarte innlegg som er 1 år gammel.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rust Posted July 14, 2004 Share Posted July 14, 2004 Kunne kanskje slette dem etter veeldig lang tid dersom de ikke logger på.(som i Hotmail). Når det gjelder plassen de tar opp på disken tror jeg det er helt minimalt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tho-mass Posted July 14, 2004 Share Posted July 14, 2004 Tror mann skal være veldig foriktig med å sette et krav om at mann må poste for å være medlem.. Jeg har sett mange forum som har blitt ødelagt akkurat pga dette.Da vil du oppleve at det kommer en drøss med useriøse/Uinteressante poster som vil ta opp mye mer plass en den lille plassen et brukernavn tar.At man kan ha et system som kaster ut en bruker etter f.eks 6mnd innaktivitet er jo en ide? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Geggi Posted July 14, 2004 Share Posted July 14, 2004 Ærlig talt, det må jo gå an å være medlem uten å delta på forumet.Det er vel mange som ikke har intr. av hva som skjer på forumet også, men som liker å få tilsendt Bil, medlemsavis og få rabatt rundt om. JIPPI! Eeeeeeeendelig fikk jeg vekk det flaue nybegynnerstempelet jeg hadde!! Da kan jeg trappe ned aktiviteten min her inne på forumet.Jeg har vel ment veldig mye om mange ting i det siste?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr. Nygård Posted July 14, 2004 Share Posted July 14, 2004 [Jeg har vel ment veldig mye om mange ting i det siste?? Stemme det Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest c36amg Posted July 14, 2004 Share Posted July 14, 2004 Synes dette høres dumt ut. Jeg er på forumet hver eneste dag, men poster veldig lite. Kanskje vi heller skulle slettet brukere som kommer med idiotiske forslag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MBEntusiast Posted July 14, 2004 Share Posted July 14, 2004 Hva er egentlig problemet ditt? Er det noen brukernavn du gjerne skulle hatt?? Du får i allefall ikke mitt Kan da ikke være et "krav" at alle som er medlemmer av forumet skal behøve å legge inn innlegg for å være medlem her. MBEntusiast Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C220 Rieger Posted July 14, 2004 Share Posted July 14, 2004 Hva er egentlig problemet ditt? Er det noen brukernavn du gjerne skulle hatt?? Du får i allefall ikke mitt Kan da ikke være et "krav" at alle som er medlemmer av forumet skal behøve å legge inn innlegg for å være medlem her. MBEntusiast Trenger vell ikke å hisse deg sånn opp.. var et forslag! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MBEntusiast Posted July 14, 2004 Share Posted July 14, 2004 Ikke hissig jeg, blir bare litt oppgitt. Klart du kan foreslå hva du vil. Jeg er medlem i stort sett alt av forum på nettet som har med Mercedes eller Mercedes relaterte ting å gjøre. Er ikke ofte jeg poster innlegg, men er en flittig leser. MBEntusiast Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TEH Posted July 14, 2004 Share Posted July 14, 2004 Kanskje pense ideen over på antall besøk på forumet. Som MBEntusiast sier så er han en flittig leser! Blir litt teit å slette han fordi han aldri legger inn innlegg. Rettelse: veldig teit!! Når jeg leser gjennom denne tråden må jeg si at jeg synes sletting av brukere er dumt uansett. Sletting av brukere bør kun brukes på personer som ikke vet å oppføre seg på et forum! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted July 14, 2004 Share Posted July 14, 2004 Det finnes ikke noen enkel funksjon i admin panelet til forumet for å få til dette. (Er ikke vanskeligere enn å modde skriptet litt...) Foreløpig så er det ikke noen plassproblemer, så da synes jeg egentlig at ting kan være som de er. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C220 Rieger Posted July 14, 2004 Share Posted July 14, 2004 Ok jeg gir meg.. var abre et forslag. ikke bli sur a Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest benjamin Posted July 14, 2004 Share Posted July 14, 2004 Ingen som er sure her, men det må være lov å si fra om at dette var et lite gjennomtenkt forslag. Bruk heller tiden på konstruktive ting! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Johan Stub Posted July 14, 2004 Share Posted July 14, 2004 Kan ikke være nødvendig å fjerne noen selvom de ikke har vært aktive på en stund eller aldrig har vært det - synes jeg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TEH Posted July 14, 2004 Share Posted July 14, 2004 Kan ikke være nødvendig å fjerne noen selvom de ikke har vært aktive på en stund eller aldrig har vært det - synes jeg. Da måtte det være de som ikke har besøkt forumet siden de registrerte seg for 2-3 år siden. Men ellers enig med røkla her. Må være andre ting for en admin å gjøre enn dette tullet her! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C220 Rieger Posted July 14, 2004 Share Posted July 14, 2004 #%¤&%/&(/% beklager at jeg brakte dette på banen!! steng tråden/eliminer den.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Arne Kjøhl Posted July 14, 2004 Share Posted July 14, 2004 Tror vi lar den stå åpen jeg. Bare fordi jeg kan velge å la den stå åpen Men flytter den heller til PÅ SIDEN Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C220 Rieger Posted July 15, 2004 Share Posted July 15, 2004 bah okei da Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts