Jump to content

Bluetooth w219


Odd Sigurd

Recommended Posts

Hei,av en eller annen grunn sluttet plutselig tlf å virke i bilen,bluetoothen i midt konsollen blinker,men vil ikke koble tlf til. Ikke finner tlf min noe fra den heller.Den virket da jeg kjøpte bilen,og jeg fikk prøve en bluetooth enhet som er bedre enn den som sitter i bilen,men heller ikke den fant bilen. Hva kan være galt da?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
On 1/4/2023 at 8:02 PM, Odd Sigurd said:

Hei,av en eller annen grunn sluttet plutselig tlf å virke i bilen,bluetoothen i midt konsollen blinker,men vil ikke koble tlf til. Ikke finner tlf min noe fra den heller.Den virket da jeg kjøpte bilen,og jeg fikk prøve en bluetooth enhet som er bedre enn den som sitter i bilen,men heller ikke den fant bilen. Hva kan være galt da?

Trur du må koble telefonen på nytt med kode. Jeg vært innom og spørte pent da fikk tilkoblings kode hos BOS i Fredrikstad. Har du MB bluetooth enhet?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Jeg har jo den orginale bluetooth greien i midtkonsollen som jo blinker blått,uten at det gjør noe med tlf. Som sagt fikk jeg prøve en annen orginal bluetooth uten at det hjalp. Må jeg innom ett verksted for å få kode eller at de prøver med diagnose for å finne en feil?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...