Odd Sigurd Posted January 4 Share Posted January 4 Hei,av en eller annen grunn sluttet plutselig tlf å virke i bilen,bluetoothen i midt konsollen blinker,men vil ikke koble tlf til. Ikke finner tlf min noe fra den heller.Den virket da jeg kjøpte bilen,og jeg fikk prøve en bluetooth enhet som er bedre enn den som sitter i bilen,men heller ikke den fant bilen. Hva kan være galt da? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
utlending Posted February 27 Share Posted February 27 On 1/4/2023 at 8:02 PM, Odd Sigurd said: Hei,av en eller annen grunn sluttet plutselig tlf å virke i bilen,bluetoothen i midt konsollen blinker,men vil ikke koble tlf til. Ikke finner tlf min noe fra den heller.Den virket da jeg kjøpte bilen,og jeg fikk prøve en bluetooth enhet som er bedre enn den som sitter i bilen,men heller ikke den fant bilen. Hva kan være galt da? Trur du må koble telefonen på nytt med kode. Jeg vært innom og spørte pent da fikk tilkoblings kode hos BOS i Fredrikstad. Har du MB bluetooth enhet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Odd Sigurd Posted March 22 Author Share Posted March 22 Jeg har jo den orginale bluetooth greien i midtkonsollen som jo blinker blått,uten at det gjør noe med tlf. Som sagt fikk jeg prøve en annen orginal bluetooth uten at det hjalp. Må jeg innom ett verksted for å få kode eller at de prøver med diagnose for å finne en feil? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts