Guest LadyBenz_ Posted May 19, 2005 Share Posted May 19, 2005 Har kjøpt meg en grønn 230ce..,mørkegrønn øverst og lysegrønn nederst Og jeg lurer veldig på om jeg skal ha hvite baklykter eller de som er røde nederst på lykta og sånn sota øverst..Noen som har noen mening om hva som blir best..? Jeg var veldig fornøyd med de hvite jeg hadde på 190en men de fleste rundt meg her mener at de røde og sota blir best på230n..,så er littusikker jeg da...Morro med hvite å da..,ikke så altfor mange som har det Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ronnie Westpold Posted May 19, 2005 Share Posted May 19, 2005 Har kjøpt meg en grønn 230ce..' date='mørkegrønn øverst og lysegrønn nederst Og jeg lurer veldig på om jeg skal ha hvite baklykter eller de som er røde nederst på lykta og sånn sota øverst..Noen som har noen mening om hva som blir best..? Jeg var veldig fornøyd med de hvite jeg hadde på 190en men de fleste rundt meg her mener at de røde og sota blir best på230n..,så er littusikker jeg da...Morro med hvite å da..,ikke så altfor mange som har det [/quote'] Gratulerer med ny bil Regner med vi får se den på Gol Jeg ville personlig droppa de hvite. Synes det er litt mere stil over de røde/sorte. Men sett på det du liker best og drit i hva alle andre mener Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest LadyBenz_ Posted May 19, 2005 Share Posted May 19, 2005 Takker Jeg kommer til Gol ja..,får bilen til torsdagen om en uke så det passer jo perfekt.. Ja jeg gjør som regel som jeg vil og lar alle andre mene hva de vil..,men akkurat nå så er jeg så usikker på hva jeg vil ha.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Espen Posted May 19, 2005 Share Posted May 19, 2005 Jeg hadde heller ikke valgt helt hvite baklykter. Kulere med rød/sort, evnt noe som også kan bli kult er rød/hvit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Cabman Posted May 19, 2005 Share Posted May 19, 2005 Smaken er som baken. Jeg synes hvite er finest og passer best på min egen. Det er sammenhengen mellom fargen på bil og lykta som avgjør. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest LadyBenz_ Posted May 19, 2005 Share Posted May 19, 2005 Jeg hadde heller ikke valgt helt hvite baklykter. Kulere med rød/sort' date=' evnt noe som også kan bli kult er rød/hvit.[img']http://server.starwebb.se/~mbsca/Shop/Image/Article/w124baklysen.jpg[/img]Hvor fant du bilde av de lyktene..? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Steinar Lindberg Posted May 19, 2005 Share Posted May 19, 2005 http://server.starwebb.se/~mbsca/ Finn frem til din bil på venstre side, og vips.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Espen Posted May 19, 2005 Share Posted May 19, 2005 Her.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest LadyBenz_ Posted May 19, 2005 Share Posted May 19, 2005 Nei nå gir jeg snart opp...,får aldri bestemt meg....,hehe..Tenkte å få ordna bilen til Gol..,men tror jeg dropper hele greia og fårheller få den ferdig til Gol neste år.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Espen Posted May 20, 2005 Share Posted May 20, 2005 Nei nå gir jeg snart opp...' date='får aldri bestemt meg....,hehe..Tenkte å få ordna bilen til Gol..[/quote']Mye som må fikses? Hva slags ce er det egentlig? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Steinar Lindberg Posted May 20, 2005 Share Posted May 20, 2005 Nei nå gir jeg snart opp...' date='får aldri bestemt meg....,hehe..Tenkte å få ordna bilen til Gol..,men tror jeg dropper hele greia og fårheller få den ferdig til Gol neste år.. [/quote'] Bilen din er helt sikkert mer enn fin nok til å vise frem på landstreffet.Du må ikke gjøre alt på en gang vet du.. Selv om jeg skjønner iveren din da... Er jo spennende med ny bil som man har masse planer for. Men, som sagt, kom igjen og ta med deg bilen og kom oppover. Det blir kult, skal du se.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tdha Posted May 20, 2005 Share Posted May 20, 2005 Jeg har mine tilsalgs: Gi bud! http://www.ascona.no/hansen/bil.htm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Espen Posted May 20, 2005 Share Posted May 20, 2005 Jeg har mine tilsalgs: Gi bud! http://www.ascona.no/hansen/bil.htmHva har du satt på? Røde/hvite? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest LadyBenz_ Posted May 20, 2005 Share Posted May 20, 2005 Jeg har mine tilsalgs: Gi bud! http://www.ascona.no/hansen/bil.htmHva har du satt på? Røde/hvite?Røde/hvite(som er litt sota).....,var de jeg endte opp med idag å..,veit ikke om jeg er helt fornøyd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Espen Posted May 20, 2005 Share Posted May 20, 2005 Da er det bare å fortsette prøve ut da....Selv om det kan bli litt dyrt. Med røde/hvite mener jeg røde og klare hvite lys, ikke de sotede....Kanskje det kunne vært kult med klare glass også? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest LadyBenz_ Posted May 20, 2005 Share Posted May 20, 2005 hvor fant du de da..!!!????Er sånne jeg vil ha jo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Espen Posted May 20, 2005 Share Posted May 20, 2005 hvor fant du de da..!!!????Er sånne jeg vil ha joFortsatt på samme sted som linken jeg viste til tidligere, men disse ble oppdatert/nye på shopen i dag.... http://server.starwebb.se/~mbsca/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Espen Posted May 20, 2005 Share Posted May 20, 2005 Venter bare på at noen skal kjøpe disse, sånn at jeg får se hvordan det ser ut før jeg hopper i det selv Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tdha Posted May 20, 2005 Share Posted May 20, 2005 Jeg har mine tilsalgs: Gi bud! http://www.ascona.no/hansen/bil.htmHva har du satt på? Røde/hvite? Jeg har ikke satt på noe enda, fordi bilen er til nesten hellakkering, den er ferdig om to uker. (Rekker dessverre ikke Gol )Men alle lyktene som du ser på bildene skal bli klarere. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest LadyBenz_ Posted May 20, 2005 Share Posted May 20, 2005 takker... Men lurer fremdeles veldig på å få meg helt hvite jeg da Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tdha Posted May 20, 2005 Share Posted May 20, 2005 Venter bare på at noen skal kjøpe disse' date=' sånn at jeg får se hvordan det ser ut før jeg hopper i det selv [/quote'] Da har noen spennende bilder av min bil i venter, om 3 uker. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Steinar Lindberg Posted May 20, 2005 Share Posted May 20, 2005 Da er det bare å fortsette prøve ut da....Selv om det kan bli litt dyrt. Med røde/hvite mener jeg røde og klare hvite lys' date=' ikke de sotede....Kanskje det kunne vært kult med klare glass også?[img']http://server.starwebb.se/~mbsca/Shop/Image/Article/w124klarglasbak.jpg[/img] DE glassene var dritlekre...Pokker at det ikke lages slike til S 124 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Steinar Lindberg Posted May 20, 2005 Share Posted May 20, 2005 Lady In Red's 230 CE Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest LadyBenz_ Posted May 20, 2005 Share Posted May 20, 2005 Synes folka at baklyktene passer eller blir det bedre med hvite..? Takk for at du la ut bilde for meg... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest CLK 230 Posted May 20, 2005 Share Posted May 20, 2005 siste bilde er helt klart konge kule.glem disse sota og helt blanke, unnskyld uttrykket men sota blir for pakkis og helt hvite blir for Fast'n'Furious . de røde/hvite var rålekkre og vil passe din bil PERFEKTO! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts