Guest Geir Normann Posted May 19, 2005 Share Posted May 19, 2005 Hallo Folkens, nå er det bare 8 dager igjen . Så det er bare å stå på med polering og pakking. Fredag kveld skal vi grille ved elvebredden. Husk å ta med grillmat og det dere ønsker å drikke, så skal vi holde grillene varme. PS:HUSK ÅRSMØTET PÅ SØNDAG. Kom å si din mening og med forslag om hvordan du vill at klubben skal vere. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ronnie Westpold Posted May 19, 2005 Share Posted May 19, 2005 Hallo Folkens' date=' nå er det bare 8 dager igjen . Så det er bare å stå på med polering og pakking. Fredag kveld skal vi grille ved elvebredden. Husk å ta med grillmat og det dere ønsker å drikke, så skal vi holde grillene varme. PS:HUSK ÅRSMØTET PÅ SØNDAG. Kom å si din mening og med forslag om hvordan du vill at klubben skal vere.[/quote'] Kan være en god ide å ta med seg noen varme klær. Blir fort litt kaldt nede ved elven. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest CLK 230 Posted May 19, 2005 Share Posted May 19, 2005 Har vi ikke med oss brennvin da? Holder varmen bra nok det for min del Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ronnie Westpold Posted May 19, 2005 Share Posted May 19, 2005 Har vi ikke med oss brennvin da? Holder varmen bra nok det for min del Normalt gjør det det for meg å Men når man begynner å fådrivis i pungen, da hjelper ikke Gammel Dansk en gang Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Eivind Soltvedt Posted May 19, 2005 Share Posted May 19, 2005 Har vi ikke med oss brennvin da? Holder varmen bra nok det for min del Kommer til å ta med en cognac og noe vin! Johnny tar også med en flaske vin til meg! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest CLK 230 Posted May 19, 2005 Share Posted May 19, 2005 Cognac og kaffe er godt, da koser jeg meg stort.Får bare passe på at kjerringa ikke begynner på teqila`n for da har dere noe å snakke om helt frem til neste treff Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Johan Stub Posted May 19, 2005 Share Posted May 19, 2005 Får bare passe på at kjerringa ikke begynner på teqila`n for da har dere noe å snakke om helt frem til neste treff Hmm - har en flaske stående her et eller annet sted... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Geggi Posted May 19, 2005 Share Posted May 19, 2005 Får bare passe på at kjerringa ikke begynner på teqila`n for da har dere noe å snakke om helt frem til neste treff Hmm - har en flaske stående her et eller annet sted..."Kom plutselig på" at jeg også har noe stående Kan bli artig dette... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Trond Roald Posted May 19, 2005 Share Posted May 19, 2005 Får bare passe på at kjerringa ikke begynner på teqila`n for da har dere noe å snakke om helt frem til neste treff Hmm - har en flaske stående her et eller annet sted..."Kom plutselig på" at jeg også har noe stående Kan bli artig dette... Høres artig ut med grilling.kona er gravid så det blir dobbel dose på meg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Geggi Posted May 19, 2005 Share Posted May 19, 2005 Vanvittig som det yngles i MBEntusiastklubb for tiden! Er de unnfanget i Benzene samtlige? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Trond Roald Posted May 19, 2005 Share Posted May 19, 2005 Vanvittig som det yngles i MBEntusiastklubb for tiden! Er de unnfanget i Benzene samtlige? det har vært en kald høst!!ikke laget i en benz denne! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest stig1 Posted May 19, 2005 Share Posted May 19, 2005 for oss som ikke har vært på gol på mange år, vil det bli satt opp skilting til grillsted på fredag? regner med at vi er på gol ca kl 22-23.00 eller er det over på dette tidspunktet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Steinar Lindberg Posted May 19, 2005 Share Posted May 19, 2005 Du hører oss ved elva, Stig.Ellers er det vel mulig at vi sitter godt planta i baren på hotellet eller noe sånt... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Steinar Lindberg Posted May 19, 2005 Share Posted May 19, 2005 Eh... Gå ned bakken forbi garasjen til hotellet, og under veien.Tror det er den enkleste veien til elva...Litt uklart fra gang til gang hvilken vei vi går ned, mensom sagt, følg lyden av latter og høylydte gledestegn. Forresten... Bare følg lyden av latteren til Ronnie. Den høres.He he.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ronnie Westpold Posted May 20, 2005 Share Posted May 20, 2005 Eh... Gå ned bakken forbi garasjen til hotellet' date=' og under veien.Tror det er den enkleste veien til elva...[i']Litt[/i] uklart fra gang til gang hvilken vei vi går ned, mensom sagt, følg lyden av latter og høylydte gledestegn. Forresten... Bare følg lyden av latteren til Ronnie. Den høres.He he.. Det er da vel ikke noe galt med latteren min Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted May 20, 2005 Share Posted May 20, 2005 Forresten... Bare følg lyden av latteren til Ronnie. Den høres.He he.. Kenneth kommer også, så det er garantert at man bare kan følge lyden for å finne oss. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Steinar Lindberg Posted May 20, 2005 Share Posted May 20, 2005 Det er da vel ikke noe galt med latteren min Neida, Ronnie... ikke noe galt. Men lett å navigere etter.Bare spør beostæren på Strømmen... Veldig intern, men akk, så gøyal.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest iad Posted May 20, 2005 Share Posted May 20, 2005 Vi er nok ganske greie å finne, dessuten så har nok noen begynt å trekker oppover mot baren i 22-23 tiden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Johan Stub Posted May 21, 2005 Share Posted May 21, 2005 Bare en liten detalj; Er det griller på stedet eller skal vi ta med? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Steinar Lindberg Posted May 21, 2005 Share Posted May 21, 2005 Det er sånne svære stasjonære griller der, om jeg ikke husker helt feil.Plass til maaaaaange pølser og annet etbart. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts