DB10000 Posted November 17, 2022 Posted November 17, 2022 Driver og restaurerer min bestefar sin 1972 model 280SE. Det gledes og se motoren som ny vil jeg tørre påstå.... 3
Stian Posted November 17, 2022 Posted November 17, 2022 Mai gådd!! Her er det vel lov til å dra på med noen flere bilder. Jeg har en M110 stående i garasjen. Det er bare å gi beskjed om du vil bytte!
Jan S Posted November 17, 2022 Posted November 17, 2022 Hoily makkaroni 🥇 Ser nydelig ut! Fint om du sender litt før-etter bilder og ikke minst forteller litt om hva du har gjort, sjekket, skiftet ut med nytt, osv. Er det k-jet innsprøytning på den? Her er mye å lære!
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now