Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei har en mercedes clk 200 cup 2000 mod der girspaken ikke vil gå fra nøytral ti revers. Virker som den låser seg. Får satt girspaken fra park og nedover men ikke fra nøytral og oppover, den bare stopper når jeg prøver å sette den i revers. I tillegg vil ikke bilen gire seg opp i gir, virker som den er låst i et gir. Takk for svar på forhånd

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...