JohnP Posted November 9, 2022 Posted November 9, 2022 (edited) Nå har det hendt 3 ganger at gearspaken ikke kunne flyttes ved stans. I dag: Jeg la merke til ved første oppstart at varsellys for bilbelte ikke blinket men lyste fast. Ved første stopp kunne gearspaken ikke flyttes så lenge motoren gikk. Jeg slo av motor/tenning og da kunne jeg flytte gearspaken. Ved ny oppstart lyste de normale lys i dashbord men startmotoren slo ikke inn. Etter å ha «riklet» noe med gir, bremsepedal etc så startet bilen. Noen som kjenner til slikt problem? Edited November 9, 2022 by JohnP
JohnP Posted January 10, 2023 Author Posted January 10, 2023 Gearskiftemodul måtte skiftes - NOK 2000.- fra USA
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now