Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Nå har det hendt 3 ganger at gearspaken ikke kunne flyttes ved stans.

I dag:
Jeg la merke til ved første oppstart at varsellys for bilbelte ikke blinket men lyste fast.
Ved første stopp kunne gearspaken ikke flyttes så lenge motoren gikk.
Jeg slo av motor/tenning og da kunne jeg flytte gearspaken.
Ved ny oppstart lyste de normale lys i dashbord men startmotoren slo ikke inn.
Etter å ha «riklet» noe med gir, bremsepedal etc så startet bilen.
Noen som kjenner til slikt problem?

 

Edited by JohnP
  • 2 months later...

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...