Erik560 Posted October 24, 2022 Posted October 24, 2022 (edited) Hei, før oppstart er alltid bremsepedalen veldig dyp, og bremseeffekten dårlig (står parkert i bratt bakke). Starter motoren, og trykker pedalen ned igjen, da er alt ok. Det virker som den mister trykket i løpet av natten. Jeg har hatt mange Mercer, men ikke opplevd dette før. Ikke engang med min -88 SL. Verkstedet sier det er normalt på disse... 🤔 Noen innspill? Erik Edited October 24, 2022 by Erik560
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now