Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Hei,

 

før oppstart er alltid bremsepedalen veldig dyp, og bremseeffekten dårlig (står parkert i bratt bakke). Starter motoren, og trykker pedalen ned igjen, da er alt ok. Det virker som den mister trykket i løpet av natten.

Jeg har hatt mange Mercer, men ikke opplevd dette før. Ikke engang med min -88 SL.

Verkstedet sier det er normalt på disse... 🤔

Noen innspill?

 

Erik

Edited by Erik560

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...