Jump to content

Dalen i dag


Sven Håkon

Recommended Posts

  • Replies 2.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 months later...

Var det ikke i dag det var "Coupe or not coupe" make over ?

 

Satser på å være på plass litt før 19:00 dersom ettermiddagslogistikken går i boks

 

Det stemme det BSKA - og dersom delepusheren min holder det han lover, ser det som om noen nye deler kan monteres i kveld.

 

Grilling står selvsagt på menyen

Link to comment
Share on other sites

Flott Mr Coupe

 

Har du fått fylt opp gassflaska di eller må jeg ta med gass selv ?

 

 

Hvis ingen har forsynt seg av gassen skal det være gass der, men jeg har glemt å sjekke hva dere gjorde 1. mai helga. Dersom dere tok det som var igjen da, er svaret at den er tom...

Link to comment
Share on other sites

Thomas; Den gikk på lånt tid hele kvelden når vi holdt på med min bil, og siden du karakteriserte den som 'tom' allerede før det vil jeg våge meg på å kalle den tom nå også :)

 

Torstein; Har du lånt med deg bilen? Artig.

 

TJA, var å skulle hente den nå men så ville den ikke gå orntlig... lå å nappet i turtallet... så det blir ikke noe 190 kjøring på meg i dag...

Link to comment
Share on other sites

Takk for en utroli hyggeli kveld med meget bra oppmøte, fikk til og med skikk på coupe`en til Sirdalens store høvding også :D

Tror det var grillen som lokket så mange ut og opp i Dalen :P

 

Det var jo en god gjeng der som skrudde på bilen i går. Takk til alle som hjalp til, og ikke minst fikk hamburgerne og pølsene bein å gå på. Det er godt med folk som har matvett.

 

Litt småplukk i kveld, så krysser vi fingrene

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...