Jump to content

Dalen i dag


Sven Håkon

Recommended Posts

Tradisjonen tro var det mandagsmøte i kveld, og vi var en liten bande som påtok oss oppgaven med å skryte og le. Praten satt løst og kaffen var varm, og det ble sågar tid til både litt dugnadsarbeid, mekkehjelp og planlegging av neste festlighet.

 

 

DSC_0001.JPG

Frode hadde nok en gang belemret seg med uvanen 'late-night-ebaying', og viste stolt frem godsakene han hadde endt opp med denne gang - Bernt var helt i 100 og beveget seg i en frekvens ukjent for kameraet mens han studerte vidunderet.

 

DSC_0034.JPG

Mange kladdemerker senere ble vidunderet overlatt til seg selv og dets fremtidige flensevenner på arbeidsbenken.

 

DSC_0009.JPG

'Coupé or not coupé'-prosjektet til Thomas struttet som aldri før og vi er sikre på at det nå ikke er lenge før den totalte lengden kan økes tilsvarende to stk hvite, tallbefengte aluminiumsplater!

 

DSC_0013.JPG

Det var igjen på tide å oppgradere fasilitetene, så delevasker (oppvaskmaskin) og oppgradert minibar (kjøleskap m/frys) ble levert ekspress.

 

DSC_0015.JPG

Hyllen med ymse stæsj på fellesen blir stadig mer innholdsrik.

 

DSC_0007.JPG

Morten hadde slåss med dinosauren sin siden tidlig ettermiddag, og fikk en etterlengtet sunn og næringsrik middag tilkjørt - her er mann og maskin i perfekt symbiose under måltidet, med Thomas som backup.

 

DSC_0021.JPG

Her står gjengen og beundrer plastdekslene i motorrommet på bensinraklet, midtveis i installasjonen av motorvarmer.

 

DSC_0027.JPG

Alteret vårt.. Eller i det minste vår uvurderlige, hjelpende hånd.

 

DSC_0033.JPG

DSC_0039.JPG

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gullgode bilder og kommentarer. Utrolig hvor mye du får utav 'så lite' Svenni.  Sakkan !

 

he he - under ett møte på jobben i dag jar jeg så dum å driste meg innpå denne tråden. Svelget latteren flere ganger i det jeg scrollet nedover bildene. Sleit endel kan du si, måtte bare klapse sammen laptoppen.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Hiver denne inn her: vi trenger noe 3 fase utstyr til klubbhuset vårt, så hvis noen har noen gamle 3 fase sjøteledninger  m/blått stikk 230V 16Amp og/eller 32 Amp så hadde det vært helt ypperlig...alt er intressangt bare det er blått...!!!.. :lol:

 

Ellers så blir det vel en ny bildeserie av mr Voldum i kveld......??.. :lol:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Blir det befaring av bil på bukken i dag.?? Espen/Charlie...??? :lol:

 

Uansett så kan vi "kritisere" gammel engelsk årgang i noredalen i kveld da det står en delvis demontert brun "gusjen" sak uten motor på bukken.... 8)

 

Jeg skal ihvertfall opp i kveld, kommer litt over 7 som vanlig.

Fikk revet av setetrekket på passasjerstolen i min, så jeg får håpe de kan sy i Lurabakken.... :P

 

Hvis dere har noen av dagens, eller eldre aviser så ta de med..!!.. ](*,)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...