Jump to content

F1

Guest MB300CE

Recommended Posts

Guest MB300CE

Har hørt at Ferrari ikke utvikler årets bil noe mer, men at de legger tid og penger på 2005 modellen.

De regner vel med at ikke de andre kommer til å ta dem i år, og det ser jo ikke så lyst ut for konkurrentene....

Trolig blir Ferrari enda mer dominerende i 2005 vist dette stemmer, og det ser ikke bra ut, ettersom F1 er ganske kjipt allerede.

(Men jeg får med meg alle løpene......)

• Replies 589
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Guest Brabus

Det er ikke arti å se på F1 nå som Ferrari har vunnet alle løpene bortsett fra et. Og spesielt for oss mercedes fans nå som Mercedes gjør det så dårlig..

Guest Geggi

Så du ikke Kimi på søndag da??

Den mercen virket meeeeget kjapp, og tror noe er i gjære....

Vent å se :lol:

Men jeg er redd at Ferrari har et meget stort fortrinn med sin geniale taktikk i så å si alle løp. Gjør alltid noen gode valg i forbindelse med depotstopp. I tillegg tror jeg McLaren hadde vært bedre stilt om også de kjørte Bridgestone og ikke Michelin. :?

• 4 weeks later...
Guest John W.

Vist man ser bort ifra ferrari så er det vel lenge siden det har vært så mye kjemping om plasseringene i F1. Synes ihvertfall løpet på hockenheimring var utrolig spennende. Synd for Kimi ,men det ser ut til at de virkelig har fått bilene til å gå.

MVH. John W.

Sjef! :lol:

Kjører du ned?

Jeg og en kamerat flyr, 2 andre kjørte nedover på mandag og femtemann

flyr inn fra Kina på fredag.

Har du vært på løp før?

Første gangen for oss.

GLEDER MEG SOM EN UNGE!!!! :lol:

Guest Ronnie Westpold

Nei jeg skal fly fra Oslo kl 0930 i morgen tidlig. Skal ha med meg 8 kunder og en kollega til av meg. Har ikke vært på F1 før så jeg gleder meg som en unge. Jeg jobber for Renault så vi har fått Paddoc club biletter. Det blir helt rått med besøk i pitlane å full pakke. 8) 8)

• 5 weeks later...
  • 1 month later...

Hørt dette?

Mika Hakkinen tilbake bak rattet

"Tidligere verdensmester Mika Hakkinen har drevet hemmelig testing på Lausitzring… Dog ikke i en F1-bil for de som har håpet på det. Det er snarere DTM-teamet til Mercedes som ser ut til å sikre seg Hakkinen for neste sesong. Denne serien har jo allerede navn som Jean Alesi og Heinz-Harald Frentzen og vil neppe blir mindre populær av at Hakkinen dukker opp.

To av DTM-sjåførene til Mercedes, Christian Albers og Gary Paffett, ønsker seg til F1 og Mercedes kan trenge en sterk og profilert fører for å sikre en seier i 2005"

:lol: :lol:

Eurosport sender ikke, men Svensk TV har sendt, pga Mathias Ekstrøm. Tyske kanaler som RTL og DSF har god dekning av DTM og annen motorsport. Vreng parabolen over til Astra så får du mange goda kanaler. Ørkenrally med Ullevålseter har jeg sett på Dubai Sports Channel denne uka. :wink:

Ny terminliste for neste år: 8)

19 løp på den foreløpige kalenderen

"Som vi hadde forventet er det 19 løp på kalenderen som ble lansert i dag. Det mest overraskende er at man har byttet plass på Spa og Monza i forbindelse med at Tyrkia har kommet inn". Slik ser den foreløpige kalendere ut for 2005:

Australia 6. mars

Malaysia 20. mars

Bahrain 3. april

Frankrike 17. april (fremdeles under forhandlinger)

San Marino 24. april (fremdeles under forhandlinger)

Spania 8. mai

Monaco 22. mai

Europa dato enda ikke klar

Canada 12. juni

USA - dato enda ikke klar

England 3 Juli (fremdeles under forhandlinger)

Tyskland 17. juli

Ungarn 31. juli

Tyrkia 21.august

Italia 4. september

Belgia 11. september

Brasil 25. september

Japan 9. oktober

Kina - dato enda ikke klar

Sånn som det ser ut nå blir det enten Spa eller Monza på gutta neste år.

Gleder meg allerede, det ga virkelig mersmak da jeg var på mitt første F1-løp i Budapest i august! :P

Cooool, hvem sender DTM-løpene. Eurosport?

"Motor TV" som er nummer 304 tror jeg, sender DTM, BTCC, STCC, og le mans ++++ får også mye DTM i reprise på kvelden.

Dette er for de som har kabel tv, de som har parabol får bare lete..... :P

Ser frem til neste sesong!

Montoya som skal kjøre Mercedes neste år vant i Brasil på søndag' date=' og Kimi tok 2. plassen! :lol:[/quote']

La oss bare håpe at bilen holder helt til mål.

Ser jo greiere ut nå enn rett etter lanseringen av den nye motoren, heldigvis. Det ryktes at det er masse nye regler for neste år som bl.a. innebærer at motoren skal holde 2 løp. Så går de fra 3-liters V10 til 2,4 liters V8. Marktrykket skal reduseres ved justering av spoilerne. 2 kvaliker, 1 lørdag og 1 søndag før løpet. Ikke bare positive ting.....(synes jeg da)

• 1 month later...

Montoya vil knuse Kimi neste sesong :?

Hehe, vent å se sier nå jeg, ingen tvil om hvem som er min favoritt på McLaren hvertfall.

"Kimi Raikkonen uttalte tidligere i år at han ikke fryktet Juan Pablo Montoya i det hele tatt og at han brydde seg fint lite om hvem han kjørte sammen med. Den litt kjølige tonen fra finnen blir nå besvart med Montoyas ambisjoner for neste år.

-Kimi vil ønske å knuse meg og mitt mål er å gjøre det samme mot ham. Kampen oss mellom vil presse oss til det ytterste, uttalte Montoya til tyske Auto Bild Motorsport.

Han la også til at han gleder seg til å prøve den nye McLaren-bilen for første gang og sammenlignet det med å få et nytt leketøy. De fleste er nok spendte på å finne ut hva de to McLaren-førerne kan utrette neste år, og også hvor sterk den interne kampen dem imellom blir. De to profilene betegnes som kanskje det mest spennende førerparet på flere sesonger, og mange håper det kan øke underholdningsverdien, både i trauste McLaren og sporten generelt."