Guest 3,2 CDI AMG! Posted May 16, 2005 Share Posted May 16, 2005 Har en S210,med comand. Er det noen som har noen tips om muligheter for montering av forsterker sammens med denne og tips om basser. Er vel ikke vanlige phono utganger på comanden. Hvordan koble forsterker da? Tenkte også jeg skulle bytte ut de orginale elementene med noen nye,så tips om div. alternativer hadde vært flott. Og hva slags basser skal jeg velge, og hvor skal jeg plassere den?På forhånd takk!Mvh Jørn Knain. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 3,2 CDI AMG! Posted May 18, 2005 Share Posted May 18, 2005 Her var det mange forslag! Jørn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sven Håkon Posted May 18, 2005 Share Posted May 18, 2005 Comand har dessverre ingen preouts, da den originale forsterkerpakken får signaler på annet vis (uten at jeg husker dette nå av en eller annen grunn) - det enkleste alternativet er å få tak i forsterker(e) med mulighet for å bruke høyttalerutgangene som lydkilde, evnt bruke en adapter mot en vanlig forsterker Høyttalere avhenger vel mye av pris vil jeg tro? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest som Posted May 31, 2005 Share Posted May 31, 2005 Jeg har montert en 4 kanals Alpine V12 forsterker som tar signalet direkte fra høyttalerutgangene på Comand`en. Forsterkeren driver et 2 veis Alpine SPX-177R sett som er montert foran i dørene.En subwoofer, Alpine type-R skal settes inn bak og drives av 2 brokoblede utganger fra V12`en. De originale høyttalerene i bakdørene brukes fra Comand`en som de står, men fades ned. De gedigne delefiltrene til SPX`ene ligger bak metall sparkeplaten foran passasjersetet. Endel arbeid med plassering av forsterker mm. da dette er en 7 seter. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts