Steinrunar Posted August 20, 2022 Posted August 20, 2022 MB E280 4 Matic S210. Det er problemer med støtdemperne bak, har byttet begge demperene. Det virker som om hydraulikken ikke virker. Akkurat som om de er utslitt. Noen som vet hva som kan være feil? Quote
Simen Arntsen Posted August 20, 2022 Posted August 20, 2022 (edited) Gassakkumulator, lasteventil, hydraulikkpumpe, luft i systemet, nivåsensor, oljenivå... Fungerer servostyringa som den skal? Edited August 20, 2022 by Simen Arntsen Quote
Steinrunar Posted August 20, 2022 Author Posted August 20, 2022 Ja, styringen funker som den skal. Det er ikke gassakkumulator på denne, men nivåreg., lasteventil. Dette er demperene som er på bilen. Quote
Simen Arntsen Posted August 20, 2022 Posted August 20, 2022 Alle S210 har gassakkumulator til demparane, ein på kvar side.... Desse må du har, for å ta opp oljetrykket i demparane når du kjører på ujamn veg, ellers hadde det blitt ukomfortabelt.. Kva er grunnen til at du har skifta demparane? Har du hatt lekkasje på demparane? Er bakenden blaut og segen, eller hard og høg? Viss gassakkumulatorane er dårlege blir bakenden veldig hard på dempinga. Viss den er blaut og segen så seier det seg sjølv at det ikkje er nok trykk, men viss servostyringa fungerer, så skal du jo ha hydraulikktrykk. Da er det naturleg å mistenke styringa av trykket, dvs nivåsensoren som står på bakakslingen, eller ventil (ein på kvar side) Sensor (190+ arm 140): Viss denne har løsna, så kan den komme i ein posisjon som tilseier at høgda er rett, eller for høg, og du vil ikkje få tilført trykk til demparane. Ventil: Quote
Steinrunar Posted August 20, 2022 Author Posted August 20, 2022 Servostyringa funker som den skal. Den er bløt og sigen, så de får nok ikke trykk. Da må jeg nok sannsynligvis bytte nivåsensor evt. ventiler. Takk skal du ha for svaret, det har hjulpet mye Quote
Simen Arntsen Posted August 20, 2022 Posted August 20, 2022 Eg veit ikkje kor vanlig det er at ventilane sviktar, men det er ikkje utenkeleg at nivåsensoren/armen blir dårlig på ein så gammal bil. Eg ville ha begynt med å sjekke sensoren. Quote
Recommended Posts