FrodeS Posted May 16, 2005 Posted May 16, 2005 Er det vanskelig A ta av setetrekket, og sette pA et annet? (WTF? Engelsk tastatur??)
Sven Håkon Posted May 16, 2005 Posted May 16, 2005 Litt putlete er det, men alt i alt relativt overkommelig. Pass fingrene, kantene inni der er SINNsykt skarpe! Ha et par "nifty tools" (små "syler" med bøy/krok/S-form i enden) for hånden i tillegg, så går det nok fint..
FrodeS Posted May 16, 2005 Posted May 16, 2005 Litt putlete er det' date=' men alt i alt relativt overkommelig. Pass fingrene, kantene inni der er SINNsykt skarpe! Ha et par "nifty tools" (små "syler" med bøy/krok/S-form i enden) for hånden i tillegg, så går det nok fint..[/quote'] Har du prøvd selv? Er det bare å ta av seteryggen, sprette opp i bunn, og dra hele greiene av? Jeg prøver å finne ut om det går ann å få et sete billig, og sy over trekket (på et passasjersete bør det være lite slitt) i stedet for å betale en eller annen haugevis av penger for å sy inn en ny lapp.
Sven Håkon Posted May 16, 2005 Posted May 16, 2005 Har tatt av trekkene flere ganger. Kan beskrives roughly slik: 1. skru av bakplaten (to skruer på undersiden)2. skru ryggen og sitteputen fra hverandre3. fjern plastdingsene som er innunder hempene på midten4. vipp plastkanten av selve seterammen5. trekk trekket av oppover Det hele er veldig selvforklarende når du først er i gang..
FrodeS Posted May 16, 2005 Posted May 16, 2005 Har tatt av trekkene flere ganger. Kan beskrives roughly slik: 1. skru av bakplaten (to skruer på undersiden)2. skru ryggen og sitteputen fra hverandre3. fjern plastdingsene som er innunder hempene på midten4. vipp plastkanten av selve seterammen5. trekk trekket av oppover Det hele er veldig selvforklarende når du først er i gang.. Jøss.. Det hørtes da veldig enkelt ut. Er det ikke nødvendig med noe sying for å ta av trekket og sette på et annet?
Sven Håkon Posted May 17, 2005 Posted May 17, 2005 Selvsagt ikke, dette er old-skool mercedes, disse bilene er laget for å ta fra hverandre og sette sammen igjen
FrodeS Posted May 17, 2005 Posted May 17, 2005 Selvsagt ikke' date=' dette er old-skool mercedes, disse bilene er laget for å ta fra hverandre og sette sammen igjen [/quote'] Som Eivind Soltvedt så fint sa det : "å skru 124 er nesten som å bygge lego" Takk for hjelpen. Hvis noen kommer over et standard, grått forsete til 124, så er det bare å hyle ut! Typen grått med røde striper.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now