Torbjørn Posted May 13, 2005 Share Posted May 13, 2005 Trenger motor/effekt info på den orginale 190E 3.2AMG,Men all teknisk info om denne bilen mottas med et stort takk! Trenger litt info, da biltilsynet må ha papirer på dreiemomentet, og litt annen info om denne motoren.Mercedes klarer ikke å skaffe info om 190E AMG, da dem på dette tidspunkt ikke var "godkjent" som Mercedestuner av Mercedes Benz Har fått godkjent allt av ombygginger på bilen, men mangler altså denne dokumentasjonen her for å få godkjent det siste på chassis/motor. MvhTorbjørn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sven Håkon Posted May 14, 2005 Share Posted May 14, 2005 Står litt om det på den gamle siden min: http://www.geocities.com/shvoldum/conversions/AMG32.html All info der er sakset fra en AMG-brosjyre jeg har.. PS: Unngå dobbelpostinger i fremtiden for bedre orden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frode Posted May 14, 2005 Share Posted May 14, 2005 får du ingenting hvis du sender mail til AMG og spør om tekniske data....du trenger ikke opplyse om at det gjelder en ombygging bare at du trenger de tekniske data på motor.Tyskerne pleier ihvertfall å gi svar..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted May 14, 2005 Share Posted May 14, 2005 PS: Unngå dobbelpostinger i fremtiden for bedre orden Nå klarte jeg å svare i den andre tråden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sven Håkon Posted May 14, 2005 Share Posted May 14, 2005 PS: Unngå dobbelpostinger i fremtiden for bedre orden Nå klarte jeg å svare i den andre tråden. Der ser du, rot med én gang! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MortenE Posted May 16, 2005 Share Posted May 16, 2005 ach... scheise! Ordnung müst sein! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts