Torbjørn Posted May 13, 2005 Share Posted May 13, 2005 Hei! Trenger motor/effekt info på den orginale 190E 3.2AMG,Men all teknisk info om denne bilen mottas med et stort takk! Trenger litt info, da biltilsynet må ha papirer på dreiemomentet, og litt annen info om denne motoren.Mercedes klarer ikke å skaffe info om 190E AMG, da dem på dette tidspunkt ikke var "godkjent" som Mercedestuner av Mercedes Benz Har fått godkjent allt av ombygginger på bilen, men mangler altså denne dokumentasjonen her for å få godkjent det siste på chassis/motor. MvhTorbjørn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted May 14, 2005 Share Posted May 14, 2005 Mercedes klarer ikke å skaffe info om 190E AMG' date=' da dem på dette tidspunkt ikke var "godkjent" som Mercedestuner av Mercedes Benz[/quote'] Jeg har den informasjonen du trenger hjemme, haster det kan du jo ringe meg. 934 50 977. Hvis ikke så tar jeg med infoen på onsdag, så kan jeg legge det ut her. At Mercedes ikke klarer å skaffe denne informasjonen er bare tull, de gidder ikke prøve. Det er ikke noe vanskeligere enn å sende en e-mail til AMG og spørre pent om de kan fakse det info. Det var ikke noe problem når jeg spurte AMG i hvert fall. Ellers så vet jeg infoen ligger på nettet et sted, det er bare å søke. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torbjørn Posted May 14, 2005 Share Posted May 14, 2005 Kjempe bra! Har du kunne sendt denne infoen på mail til meg? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Will Posted May 14, 2005 Share Posted May 14, 2005 I mellomtiden kan du jo lese litt her(på tysk, men dog....) http://www.baureihe201.de/W201/amg.htm Mercedes klarer ikke å skaffe info om 190E AMG, da dem på dette tidspunkt ikke var "godkjent" som Mercedestuner av Mercedes Benz Mener å ha lest en plass at dette var den første AMG med "Mercedes-garanti" samt at den var med i de offisielle prislistene til Mercedes..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted May 14, 2005 Share Posted May 14, 2005 Kjempe bra! Har du kunne sendt denne infoen på mail til meg? Skal prøve å få til det. Har noen eksamener som kommer nå, så ting har en tendens til å forsvinne ut av hodet... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torbjørn Posted May 20, 2005 Share Posted May 20, 2005 Har du glemt meg litt Alexander.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest brotor Posted May 25, 2005 Share Posted May 25, 2005 veit den har 234 hk... mer husker jeg ikke... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted May 25, 2005 Share Posted May 25, 2005 Har du glemt meg litt Alexander.... øøhhh, ja? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts