Jump to content

Recommended Posts

Posted

Klassisk problem på mange 1980-talls W126 biler, sikkert også mange andre biler.

Har forsøkt å ta noen bilder av venstre bakkant. Ser ikke så ille ut. Under ser det forholdsmessig ok ut.

Men her kan mangt og mye skjule seg 🥶

Har noen her erfaring med dette?

Hvordan tolker dere omfanget?

Er det mye som kan fikses uten å sveise? Sandblåsing? Slipe? 

Hva ville kostnaden være for en profesjonell jobb? Snakker vi kr 30.000 - 50.000?

Antagelig er dette en DIY jobb ...

Er fullt klar over at bildene gir begrenset innblikk i problemet, men noen tips/vurderinger hadde vært gull.

20220606_111550.jpg

20220606_111351.jpg

20220606_111357.jpg

Posted

Aleks gjorde denne jobben på sin 560 SEC. Og den er vel sammenlignbart? Har ikke sett han på en stund, men det står nok noe om det i tråden han

Ser ut på bildet at det er en skjøt på siden av baklukehengselet, så jeg ville kanskje sjekke om den karosseridelen er tilgjengelig?

Om den er å få tak i, er det å ta ut bakrute og skifte denne plata, vil jeg tro

• 4 weeks later...
Posted

Hei igjen tommeren 57 her er jeg og det går strålande Sec en har det også godt , har desverre så har jeg mistet noe av gnisten på forumet , etter at  det ble lagt om  det nye forumet da " datt jeg ut " ha en god sommer tommern 😊😎

Posted
7 hours ago, Aleks said:

Hei igjen tommeren 57 her er jeg og det går strålande Sec en har det også godt , har desverre så har jeg mistet noe av gnisten på forumet , etter at  det ble lagt om  det nye forumet da " datt jeg ut " ha en god sommer tommern 😊😎

Aleks, hva skal til for å tenne gnisten?

Posted

Hehe nei si det kanskje skanne knollen min 😁 Satser på at den snart våkner til liv igjen , Mercedes har alltid vært mitt førstevalg den forsvinner ikke 🤩

• Like 1