Audun Mo Posted May 29, 2022 Posted May 29, 2022 hvor sitter nødblinkrele på w211, og om det event er bryter som ikkje fungerer,må den programmeres om ein skifter Har også fått problem med tenningsnøkkel,den virker ikkje på dørlåser og når eg set den i svitsen kan eg ikkje vri den så eg får tenning på.problemet oppsto då bilen var oppjekka og sto med rattlås på eg har skifta batteri i begge tenningsnøkler og bilen sitt batteri er fullt opplada Quote
Audun Mo Posted May 29, 2022 Author Posted May 29, 2022 Mb w211 220cdi T model (stasjonsvogn)2007 mod Quote
tommern57 Posted May 29, 2022 Posted May 29, 2022 Det som slo meg når jeg leste ditt spørsmål, var om det er en idé og kikke her Quote
Audun Mo Posted June 1, 2022 Author Posted June 1, 2022 On 5/29/2022 at 7:30 PM, Audun Mo said: hvor sitter nødblinkrele på w211, og om det event er bryter som ikkje fungerer,må den programmeres om ein skifter Har også fått problem med tenningsnøkkel,den virker ikkje på dørlåser og når eg set den i svitsen kan eg ikkje vri den så eg får tenning på.problemet oppsto då bilen var oppjekka og sto med rattlås på eg har skifta batteri i begge tenningsnøkler og bilen sitt batteri er fullt opplada Fann feilen, det var ein av hovedsikringen som logg på Høgre side i hjulbrønnen Quote
Recommended Posts