Classic Posted May 26, 2022 Share Posted May 26, 2022 Jeg låner A-klassen noen dager, fordi EQC'en er levert inn for Mercasol-behandling. Da må den nesten få litt oppmerksomhet igjen, siden jeg får pleiet den så ofte. Hun nøyer seg med en avspyling med jevne mellomrom, inntil jeg får tatt den grundig. Familien skal også bruke den til Trondheim i helgen, og er alltid best å legge ut på tur med ren bil. Benyttet muligheten til å teste noen av de nye rengjøringsmidlene jeg har kjøpt inn til EQC'en, men tøyet og klutene ble ikke brukt. Disse skal kun benyttes til på el-monsteret. Bilen var grovkmøkkete med alskens forurensninger en lakk kan ha. Derfor passet det fint å bryne de nye midlene. Jeg kan konkludere med at dette er i toppsjiktet av produkter jeg har prøvd. Dette er på ingenmåte et sponset innlegg, og jeg har kjøpt og betalt produktene selv. Velger å dele det med dere, siden det er tysk-utviklede produkter som anbefales av bla. Mercedes-Benz. Jeg forstår godt hvorfor. Teerwache var først ut Toppet med Vorreininger Denne imponerte meg spesielt på dekksidene i blandingsforhold 1:20, her har jeg ikke skrubbet Toppet med den trofaste Nerta Testet den nye felgbørste, den var god Grundig spylt Felgenblitz kan brukes både på lakk og felg, den var virkelig effektiv. Denne lakken tar til seg metallpartikler bare man rygger den ut av gårdsplassen Var litt å hente Over hele bilen! Nano magic I bøtta. God lukt og rengjøringseffekt. ProtectorWax lagt med skumkanon. Dette var drøyt i bruk! Tørk Måtte bare dra over speilene med poleringsmaskin... Her brukte jeg ikke koch-chemie poleringsmidler- og puter, selv om jeg har kjøpt inn hele serien. Disse er dedikert til nybilklargjøringen av EQC. Denne fikk WaxD 1-stage med medium pute, som også er et knallgodt middel. Quick and shine på speilene etter polering, og resten av bilen! Plast-star på utvendig plast. Denne var imponerende. Passer bra, siden EQC har en del plast på skjørtene Innvendig - speedglasscleaner Green star på "grov plast" Pol star på kunstskinn og alcantara Da kunne man nyte synet av en godt rengjort bil! Gleder meg virkelig til nybilklargjøring nå. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts