Jump to content

Rett bil på rett sted.


Recommended Posts

Guest Steinar Lindberg
Posted

He he... Så klart.

Hjemmepleierne i Alvdal kjører jo rundt i tre Il Tempo Giganter, så hvorfor ikke... :wink:

Guest Geggi
Posted

I Stavanger kjører de rundt i VW Polo som for øvrig er oppskrapte og bulkete i alle bauger og kanter.

Guest Trond Roald
Posted

Hos oss i nord,kjører de røde Yaris.

ikke mange plater som er hele der heller! :D

Guest GammelGul
Posted

Trodde de kjørte scooter der oppe jeg. :lol:

Guest Trond Roald
Posted
Trodde de kjørte scooter der oppe jeg. :lol:

 

din jævel!!!! :lol:

tror jeg må vise deg noen bilder fra nord,

for å avkrefte dine påstander...

vi kjører ikke bare scooter og reinsdyr..

Guest GammelGul
Posted

Joda, du er jo et tydelig eksempel på det. Er bare det at jeg er i skikkelig mobbehumør i dag. :wink:

Guest Trond Roald
Posted
Joda' date=' du er jo et tydelig eksempel på det. Er bare det at jeg er i skikkelig mobbehumør i dag. :wink:[/quote']

 

skjønner det!!!!

bare skøy....

Guest Geggi
Posted

Har dere ofte snøscootersandwich i Finnmark?

Ref. til Ante Valente. Kjenner du han forresten? :lol: :lol: :lol:

Guest Trond Roald
Posted
Har dere ofte snøscootersandwich i Finnmark?

Ref. til Ante Valente. Kjenner du han forresten? :lol: :lol: :lol:

 

joda,har sett han i aksjon noen ganger. :D

noen har vell det oftere enn andre...

men,jeg ramler av lasset før jeg rekker

å lage snøscootersandwich.

men,vi får se om ikke vi får laget noen

snøscootersandwich på landstreffet.... :lol:

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...