Guest GammelGul Posted May 12, 2005 Share Posted May 12, 2005 Hjemmesykepleien i Spydeberg har fått nye biler. Gjett hvilke? http://www.smaalenene.no/nyheter/article1582084.ece Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Steinar Lindberg Posted May 13, 2005 Share Posted May 13, 2005 He he... Så klart.Hjemmepleierne i Alvdal kjører jo rundt i tre Il Tempo Giganter, så hvorfor ikke... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted May 13, 2005 Share Posted May 13, 2005 Hjemmesykepleien i Spydeberg har fått nye biler. Gjett hvilke? http://www.smaalenene.no/nyheter/article1582084.ece "men ellers er bilene helt like" Artig tiltak, da. Trodde sånne bare kjørte rundt i billigste Hyundal Atos og slikt, jeg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Geggi Posted May 13, 2005 Share Posted May 13, 2005 I Stavanger kjører de rundt i VW Polo som for øvrig er oppskrapte og bulkete i alle bauger og kanter. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Trond Roald Posted May 16, 2005 Share Posted May 16, 2005 Hos oss i nord,kjører de røde Yaris.ikke mange plater som er hele der heller! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest GammelGul Posted May 16, 2005 Share Posted May 16, 2005 Trodde de kjørte scooter der oppe jeg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Trond Roald Posted May 16, 2005 Share Posted May 16, 2005 Trodde de kjørte scooter der oppe jeg. din jævel!!!! tror jeg må vise deg noen bilder fra nord,for å avkrefte dine påstander... vi kjører ikke bare scooter og reinsdyr.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest GammelGul Posted May 16, 2005 Share Posted May 16, 2005 Joda, du er jo et tydelig eksempel på det. Er bare det at jeg er i skikkelig mobbehumør i dag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Trond Roald Posted May 16, 2005 Share Posted May 16, 2005 Joda' date=' du er jo et tydelig eksempel på det. Er bare det at jeg er i skikkelig mobbehumør i dag. [/quote'] skjønner det!!!!bare skøy.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Geggi Posted May 16, 2005 Share Posted May 16, 2005 Har dere ofte snøscootersandwich i Finnmark?Ref. til Ante Valente. Kjenner du han forresten? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Trond Roald Posted May 16, 2005 Share Posted May 16, 2005 Har dere ofte snøscootersandwich i Finnmark?Ref. til Ante Valente. Kjenner du han forresten? joda,har sett han i aksjon noen ganger. noen har vell det oftere enn andre...men,jeg ramler av lasset før jeg rekkerå lage snøscootersandwich.men,vi får se om ikke vi får laget noen snøscootersandwich på landstreffet.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Geggi Posted May 16, 2005 Share Posted May 16, 2005 Gleder meg..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts