Jump to content

Tre barneseter i en E-klasse All-Terrain


audunfr

Recommended Posts

Hei. Beklager om dette er feil plass og evt spurt om før som jeg ikke finner via søk (fant noe eldre poster)

Skal kjøpe ny bil (brukt) av nyere årgang og skulle egentlig ta en titt på 2016 GLS, men de virker så vannvittig utdatert med mindre en kjører på en 20-21 modell og da er budsjettet ikke helt tilstedet. Har ikke ett fastsatt budsjett da "den rette" gir vandring i hvor høyt en kan gå. Er den perfekt er økonomien litt løsere enn om det blir "akkurat passe" bil :)

Har derfor gått litt mellom Q7 vs GLS vs GLE, men klarer ikke helt å lande på noe. Q7 har 3 isofix bak så den er jo egentlig helt perfekt, meeeen Audi.....

 

Men så kom jeg over E-klasse All-Terrain(2018 mod) til 600k som virker bra, er jo en E-klasse så burde forvente ett ryddig og greit bilhold. Eneste jeg er i tvil på her er om jeg får inn barneseter baki til å få med meg alle i huset. Har tre barn på 0, 3 og 5. Pr. i dag sitter han største på pute, minste i fremovervendt sete og minste i "ta med ut av bilen" klikk inn sete med isofix base.

Er det noen her som har erfaring med 3 barneseter baki, og evt modeller av seter har dere?

 

Grunnen til originalt at jeg så på suv er pga kroppslige problemer. Jeg kan ikke sette meg ned i en bil, må sette meg inn eller opp. Hadde en Tesla S som røyk pga jeg ikke kom inn og ut lengere. E-klasse All-Terrain virker som en kan sette seg mer inn og ikke ned i så tror den tilfredstiller kravet der, men finnes ikke noe veldig med E-klasse All-Terrain å ta en titt på rundt her jeg bor uten å kjøre 2-3 timer. 

 

Alle tips tas i mot med takk.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...