Guest Eivind Soltvedt Posted May 12, 2005 Share Posted May 12, 2005 92-300CE til salgs "med nytt skinninteriør" Interiørbilde Finn en stooor feil! (hint: se på setene) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tin Nguyen Posted May 12, 2005 Share Posted May 12, 2005 Gamle seter i en ikke så gammel bil ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest GammelGul Posted May 12, 2005 Share Posted May 12, 2005 Så da ikke så ille ut. Tipper at det er påsydde MB-Tex trekk type Taxi. Største bommerten var vel på dørpanelene. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest amorino Posted May 12, 2005 Share Posted May 12, 2005 Når vi snakker MB-Tex - slik som i Taxi - er det da FairMount som står for dette? Eller er det andre som leverer slike? Kunne tenkt meg slike svarte (ikke så kjipe som på bildet, da) i et stoff som tåler barnesko, is, oppkast m.m.! Noen som vet om andre enn FairMount? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Will Posted May 12, 2005 Share Posted May 12, 2005 Noen som vet om andre enn FairMount? Har f.eks Tax-sy (tlf 22351144) Kan ta bilde av min egen bil og sende hvis du er interessert. Vet ikke hva prisen ligger på nå, men betalte noe over 5000 kr for ca 2 1/2 år siden. Dette var uten integrerte barneputer. Hvis en hadde det ble det noen 100-lapper dyrere... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Eivind Soltvedt Posted May 12, 2005 Share Posted May 12, 2005 Olav: Mulig det er påsydd, men dette ligner forferdelig på <90 skinn til CE..Tipper de har fått tak i skinn fra en 88/89 modell og slengt inn i den tro at "dette er riktig" Selv ville jeg ha gått for tidsriktig skinn/MB-tex med riktige sømmer og alt som er Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sven Håkon Posted May 12, 2005 Share Posted May 12, 2005 Stemmer at det er gammelt design på skinnet - men det er mulig at dette designet ble overført til de nye setene i begynnelsen.. Dog tror jeg i alle tilfeller at det ikke ble tatt med så langt som til 1992... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest amorino Posted May 12, 2005 Share Posted May 12, 2005 Will - ja, takk - gjerne bilder - enten her eller til: a.lorentz@sensewave.com Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Eivind Soltvedt Posted May 12, 2005 Share Posted May 12, 2005 Stemmer at det er gammelt design på skinnet - men det er mulig at dette designet ble overført til de nye setene i begynnelsen.. Dog tror jeg i alle tilfeller at det ikke ble tatt med så langt som til 1992... Står i annonsen "nytt skinninteriør" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts