Jump to content

Uffda

Guest Eivind Soltvedt

Recommended Posts

Guest GammelGul

Så da ikke så ille ut. Tipper at det er påsydde MB-Tex trekk type Taxi. Største bommerten var vel på dørpanelene.

Guest amorino

Når vi snakker MB-Tex - slik som i Taxi - er det da FairMount som står for dette? Eller er det andre som leverer slike?

Kunne tenkt meg slike svarte (ikke så kjipe som på bildet, da) i et stoff som tåler barnesko, is, oppkast m.m.! Noen som vet om andre enn FairMount?

Guest Will
Noen som vet om andre enn FairMount?

Har f.eks Tax-sy (tlf 22351144) Kan ta bilde av min egen bil og sende hvis du er interessert. Vet ikke hva prisen ligger på nå, men betalte noe over 5000 kr for ca 2 1/2 år siden. Dette var uten integrerte barneputer. Hvis en hadde det ble det noen 100-lapper dyrere...

Guest Eivind Soltvedt

Olav: Mulig det er påsydd, men dette ligner forferdelig på <90 skinn til CE..Tipper de har fått tak i skinn fra en 88/89 modell og slengt inn i den tro at "dette er riktig"

Selv ville jeg ha gått for tidsriktig skinn/MB-tex med riktige sømmer og alt som er

Guest Eivind Soltvedt
Stemmer at det er gammelt design på skinnet - men det er mulig at dette designet ble overført til de nye setene i begynnelsen.. Dog tror jeg i alle tilfeller at det ikke ble tatt med så langt som til 1992...

Står i annonsen "nytt skinninteriør" :lol: