Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei og takk for medlemskap. 

Mercedes c200 cdi w203 om611 

Fått påvist 1 dyse med alt for mye retur.. Og er def. 

Når jeg skulle starte iste for å flytte bilen, hostet og harket den, klakkelyd og gikk veldig ujevn.. På 3 sylindere.. 

Etter å ha byttet den def. Injektorer med en brukt annen.. Går fortsat bilen bare på 3 sylindere.. Og fikk feilmelding epc visit workshop.. Må den byttede Injektorer kodes inn? Hva kan grunnen til alt dette være.. Kom bare ut av det blå.. Etter å ha vært tungstartet i et par uker.. Og tidvis brukt litt startgass.. Håper noe tips og triks jeg kan/bør sjekke da bilen burde flyttes

Mvh John Arne 

Posted
11 hours ago, John-Arne said:

Hei og takk for medlemskap. 

Mercedes c200 cdi w203 om611 

Fått påvist 1 dyse med alt for mye retur.. Og er def. 

Når jeg skulle starte iste for å flytte bilen, hostet og harket den, klakkelyd og gikk veldig ujevn.. På 3 sylindere.. 

Etter å ha byttet den def. Injektorer med en brukt annen.. Går fortsat bilen bare på 3 sylindere.. Og fikk feilmelding epc visit workshop.. Må den byttede Injektorer kodes inn? Hva kan grunnen til alt dette være.. Kom bare ut av det blå.. Etter å ha vært tungstartet i et par uker.. Og tidvis brukt litt startgass.. Håper noe tips og triks jeg kan/bør sjekke da bilen burde flyttes

Mvh John Arne 

Ja, den nye dysen må kodes.

Posted

Slettet feilkoder og tok ut nøkkel og skulle starte igjen i dag.. Da var bilen helt død. Reagerte ikke på nøkkel i tenningen heller.. Og disse feilkodene dukket opp.. Her er det noe virkelig galt.. Jeg har ikke tullet med noe koding da diagnose ikke tillater dette.. 

IMG_20220326_115335.jpg