Guest VV Posted May 11, 2005 Share Posted May 11, 2005 Er biltema luftfiltre dritt?Jeg kjøpte nylig biltema vindusviskere til en saab 900. De gamle som jeg kasserte var mye bedre enn de helt nye biltemaviskerene. Hadde de 2 dager før jeg kasta dem. Er luftfiltrene på høyde med dette mon tro? Er det noen her som bruker det? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest george__ Posted May 11, 2005 Share Posted May 11, 2005 nei nei nei.. slike ting skal ikke kjøpes hos biltema..de har gode verktøy osv.. men ikke slike bilting...oljefilteret er og å holde deg langt vekke fra...kjøp det på BOS.. ikke så mye dyrerer.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frode Posted May 12, 2005 Share Posted May 12, 2005 Kjøp luftfilter og olje filter hos BOS/Auto Trio, tror de koster det samme som hos biltema, kanskje et par tiere i forskjell.Klubben har rabatt også der så det er bare å løpe å kjøpe.... Du får også original filter hos de fleste bilrekvisita forhandlere... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts