Morten Halkjelsvik Posted March 4, 2022 Posted March 4, 2022 (edited) Hei, Har kommet i kontakt med en person som ønsker å bytte 2 seter benk mot min single kapteinstol. Men på min vito er det en større kontakt med 6 ledere(gul). På hans benk er det en liten kontakt med 2 ledere(hvit). Noen som har en fiks på denne utfordringen? Edited March 4, 2022 by Morten Halkjelsvik Quote
Morten Halkjelsvik Posted March 4, 2022 Author Posted March 4, 2022 Bilder her er fra både min og hannes. Min kontakt er gul og stor, hans er liten og hvit. Quote
Burre Posted March 17, 2022 Posted March 17, 2022 Jeg byttet fra tre setter til to for å få bedre sittekomforten på lenger turer. Har en 2014 mod. Så det var en annen kontakt. Satte bare inn sette uten å bry meg om kontaktene. Fikk feilmelding. Var på et verksted om fikk slettet feilen. Det var gjort på et øyeblikk. Det er hare sete belte alarmen som ikke fungere. Det er ikke noe problem. Gikk greit for meg. Quote
Recommended Posts