olebenz Posted February 7, 2022 Posted February 7, 2022 Hei! Jeg har alltid vært svak for C126, og har fulgt markedet noen år. Har latt et par sjanser gå fra meg og angret...Jeg ser på en slik bil som en mulig investering (i hvert fall det man sier til kona når man allerede har en A124 E320 Cab) jeg kan kose meg med og leter i utgangspunktet etter en mest mulig strøken originalbil. Har imidlertid nå snublet over en '91 560SEC med original Wald-styling. Det kler bilen svært godt for de som liker slike bodykit, og det er mye som taler for bilen ellers (svært lav km, kjent historikk, 300hk fra fabrikk, riktige farger, ellers original etc.) Lurer imidlertid på om et slikt bodykit forringer verdien av bilen? Eller er Wald-settet såpass anerkjent at det ikke er et problem? Noen synes jo dette er kjempebarskt, jeg er litt mer tilbakeholden, og synes prisen for tilbakeføring også blir vel høy. Er det eventuelt noen som kan være interessert i å bytte originalfangerne og sideskjørtene for å lage seg en skikkelig barsk SEC? Takker på forhånd for synsing og grublerier! Quote
Recommended Posts